Hvis du titter innom her så..........

Straks klare for å kjøre storebror i bhg! Tror vi skal rekke det til 930 for en gangssskyld ;p

Ungene er levert i bhg, lille sover og mor spiser frokost:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Idag skal lillemor hentes tiiiidlig i barnehagen. Vi skal på badetur med Jentemamma'n og ungane! Tviler på at ungen min tørr og bade men.

Og "Jentemamma'n", slutt og juks! ;)

Innom igjen:p lurer på om jeg skal ta meg en hvil, men tenkernkanskje hun våkner om ikke så lenge, men er jo bare en time siden hun spiste, så hun kan jo sove lenge og:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Sitter og ammer i mitt nye hus i min nye sofa som vi fikk satt inn i mørket sent i går kveld. Nå som sola skinner ser jeg at gulvvoksrn har trukket sinnsykt ujevnt, så det ser heeeeelt grusomt ut. Så nå venter jeg på han som har gjort jobben så han får komme å se. Crap! Jeg ville flytte inn i dag!! Gleden ved at pjokken bare var våken en gang i natt falt litt bakom dette desverre.... enda noen netter hos svigermor...:confused:

-=[herq]=-

Jeg har lyst til å bake, kan noen rydde kjøkkenet mitt? :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ferdig å amme atter en gang, nå må lille stelles og så går vi en tur ut i finværet. :)

Ammer:) sovnet visst på benken:p håper å få ta meg en dysj snart.. Ja å så rydde:p

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Akutt mating i bilen. På vei til barnehagen for og hente storesøster! :)

Lille snupp virker så trøtt, men såvner g vokner med engang gang på gang stakar..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Lille snupp virker så trøtt, men såvner g vokner med engang gang på gang stakar..

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3
Samme her, sovner til puppen gang på gang, våkner når jeg legger han ned.

Amming på gang:)

Jente april 2008 <3
Gutt april 2010 <3
Jente juni 2013 <3

Sovende gutt på brystet. Snart ut på tur nr 2 idag i finværet. Avgårde for å hente storebror i barnehagen.

Slitsom morgen i dag, småsyk storesøster og VELDIG syk mann.. Fikk tatt meg en liten dupp med lillebror, så nå er dagen bedre.

Vi er snart på vei ut døra for å ordne bursdagsgave til mannen som har bursdag i morgen. Sliter litt med å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe og om jeg skal ordne det i dag eller om vi skal ta en familietur i morgen. Han skal enten få ny drill eller kompressor, og han elsker jo å kikke på alt mulig rart.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Back
Topp