Gikk det bra med legging?Andrea har sluttet med tutt i dag, spent på hvordan kvelden/ natta blir. Hun sovnet i Nilden i ettermiddag så villet ikke så trøtt, men prøver å legge henne nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det bra med legging?Andrea har sluttet med tutt i dag, spent på hvordan kvelden/ natta blir. Hun sovnet i Nilden i ettermiddag så villet ikke så trøtt, men prøver å legge henne nå
Nej du tror vel ikke hun fant en tuttGikk det bra med legging?
Huff da :/ men går nok over fortNej du tror vel ikke hun fant en tutt
Hun var sååå fornøyd at jeg hadde ikke hjerte til å ta den. Den ble sendt etter de andre i dag. Og nå ligger hun å hyler etter den
Bestandig en suksess å sende snuppa opp med gitaren sin for å vekke pappaen
Det funka gullHahaha!
Vannkopper. Enough said.
Ingen her har hatt det. Send i postenVannkopper. Enough said.
Hurra....Prøver og legge lille... Fått lov til å sove litt for lenge etter bhg (i bilen), så da har vi det gående...
Hurra....
Kom og få det er seriøst ikke morsomt.. blæ.. heldig han jævelen som får sove på gjesterommet på natta og gå på jobb om dagen..Ingen her har hatt det. Send i posten
heldige jævel!Kom og få det er seriøst ikke morsomt.. blæ.. heldig han jævelen som får sove på gjesterommet på natta og gå på jobb om dagen..
DejliiigBare to timer til heeeelg
Skjønner den.. jeg er spent på om minstemann får.. voksne gravide får vel vaksine om de ikke har hatt vannkopper tror jeg? Er visst veldig farlig når man er gravid. Ikke at jeg er så redd for at gubben din blir gravid med det første, kom bare til å tenke på detheldige jævel!
Men kunne tenkt meg at hvertfall han eldste fikk, jo eldre de er- verre er det. Sies det da. Men litt små skummelt da største gubben i huset ikke har hatt det
God bedring!!