Hvis du titter innom her så..........

Litt vanskelig når kun halvparten av skjermen på tlf fungere! Håper den nye kommer idag!

Rydde kjøleskapet når det er midnatt? Ja det er jo ikke akkurat sånn at jeg trenger å sove vel? :p hater at sommermodusen slår seg på når det er lyst hele døgnet, vanskelig å legge seg!! :-)

Innom fra jobb! Bare noen timer igjen før jeg og lille skal på date og handle frukt til frukt-larven han skal ha med i bhg i morgen :)

Noen her som har prøvd på abc - bokklubben til goboken? Eller andre bokstav bøker?

Har meldt oss inn der og venter spent på pakken. Tenker at det blir en fin trening siden han allerede viser interesse for bokstaver og kjenner som regel sin bokstav igjen

Noen her som har prøvd på abc - bokklubben til goboken? Eller andre bokstav bøker?

Har meldt oss inn der og venter spent på pakken. Tenker at det blir en fin trening siden han allerede viser interesse for bokstaver og kjenner som regel sin bokstav igjen
Ingen erfaring selv, vil gjerne høre når du har fått pakken :-)

Kom en pakke til joakim i posten idag og han var så spent helt til han merket at det bare var bøker :p
I pakken var det a-boken min med cd, Spill med magnetbokstaver og tavle, kort med bokstaver og tips 29 forskjellige leker og en bok til foreldrene.
Kjempe fornøyd med pakken og joakim synes cden var gøy vertfall :)

Kom en pakke til joakim i posten idag og han var så spent helt til han merket at det bare var bøker :p
I pakken var det a-boken min med cd, Spill med magnetbokstaver og tavle, kort med bokstaver og tips 29 forskjellige leker og en bok til foreldrene.
Kjempe fornøyd med pakken og joakim synes cden var gøy vertfall :)
Gidder du legge ut bilder av det? :-) høres veldig spennende ut :-)

No blir det spennende å se hvordan natten og morgendagen blir. Nettopp lagt joakim, en time senere enn normalt. Og han har ikke sovnet enda. Kjenner jeg han rett våkner han vel tidligere enn normalt

Æsj.. sover han fortsatt på dagen da?

Han gjør det no når det er så varmt ute. Han var jo så flink før og sov fra syv til syv men no bruker han 1-2 timer på å sovne og så våkner kanskje litt i 22-23 tiden og er klar for en ny dag klokken 5... så når han sover i barnehagen sovner han nesten før han treffer puten. .

Han gjør det no når det er så varmt ute. Han var jo så flink før og sov fra syv til syv men no bruker han 1-2 timer på å sovne og så våkner kanskje litt i 22-23 tiden og er klar for en ny dag klokken 5... så når han sover i barnehagen sovner han nesten før han treffer puten. .
Kan være han gjør det pga at han sover på dagen.
Her har vi kuttet all dagsoving. Var kun 1 minutt med søvn på dagen som skulle til før hun nektet å sove før 21 på kvelden, og opp grytidlig på morgen.
Nå når hun ikke sover på dagen, å sovner av kl 19 på kvelden, så våkner hun rundt 7 på morgen.

Kan være han gjør det pga at han sover på dagen.
Her har vi kuttet all dagsoving. Var kun 1 minutt med søvn på dagen som skulle til før hun nektet å sove før 21 på kvelden, og opp grytidlig på morgen.
Nå når hun ikke sover på dagen, å sovner av kl 19 på kvelden, så våkner hun rundt 7 på morgen.

Han hadde egentlig sluttet med dagsoving men siden det er så varmt må han ha en lur. Er ikke hver dag han sover på dagtid men hvis han er trøtt og ikke får sove blir han så sur og vil absolutt ingenting.

Back
Topp