Hvis du titter innom her så..........

Snuppa har hatt litt spysyke idag. Spydde 3 gang og sovnet av,sov i en god time, å etter det har hun både spist og drukket uten at det kom opp.
Jeg har vondt i hode, å gubben har vært våken med storesøster i natt.
Huff da! Masse god bedring!
 
Snuppa var helt frisk i går, men i natt har hun vært mye våken, og kjentes varm ut. Så hun var vell ikke frisk. :-/
 
Snuppa klager over vondt i magen og må plutselig tisse, bruker laaang tid, også kommet det bare litt.
Var hos legevakten, hun hadde litt utslag på uvi og litt hovne mandler, fikk medisin mot uvi, men med beskjed om å vente til det ble litt verre. Nå har hun hatt 38-40 i feber i hele dag, nesten ikke spist, ikke godteri engang, og ikke drukket så mye.
Så lurer på å starte med medisinen i morgen om hun enda har feber og vondt i magen.
 
Snuppa klager over vondt i magen og må plutselig tisse, bruker laaang tid, også kommet det bare litt.
Var hos legevakten, hun hadde litt utslag på uvi og litt hovne mandler, fikk medisin mot uvi, men med beskjed om å vente til det ble litt verre. Nå har hun hatt 38-40 i feber i hele dag, nesten ikke spist, ikke godteri engang, og ikke drukket så mye.
Så lurer på å starte med medisinen i morgen om hun enda har feber og vondt i magen.
Da hadde jeg starta, tror jeg! Hatt uvi, og feber pga det. Kjempe vondt! :/
 
Da hadde jeg starta, tror jeg! Hatt uvi, og feber pga det. Kjempe vondt! :/
Startet idag. Hadde te-selskap for å lure medisinen i henne :p
Har enda feber, og urinen er veldedig konsert.
Har både saft, bringebær juice, eplejuice å cola på bordet så hun skal drikke, men må nesten tvinge i henne noen slurker.
 
Litt usikker på om jeg er her imorgen så god 17 mai alle sammen. Håper dere koser dere og nyter dagen :) Her er vi så avslappet at vi kjører festdrakt og joggesko :p
 
Skipper toget med snuppa, men kansje vi drar på kafe.
 
Hjemme igjen etter nesten to uker hos mamma og pappa ♡ Dåpen til Arne Magnus er overstått og vi har kost oss masse ♡ Skal legge ut noen bilder på skjult senere ♡
 
Lurer på å kjøpe perler til joakim til bursdagen. Men må de fortsatt ha store perler eller er de store nok til vanlige perler? Han bruker store i barnehagen men synes det er bedre utvalg av vanlige perler.....
 
Lurer på å kjøpe perler til joakim til bursdagen. Men må de fortsatt ha store perler eller er de store nok til vanlige perler? Han bruker store i barnehagen men synes det er bedre utvalg av vanlige perler.....
Her har vi store. Små blir fortsatt litt vanskelig. Men en god tålmodighetsprøve da :)
 
Lurer på å kjøpe perler til joakim til bursdagen. Men må de fortsatt ha store perler eller er de store nok til vanlige perler? Han bruker store i barnehagen men synes det er bedre utvalg av vanlige perler.....
AnnyM fikk småperler til bursdagen, det går helt fint :) synes det tar litt lenger tid før hun blir lei av å holde på med dem enn med de store :)
 
Back
Topp