Jepp ♡ Han har funnet en gammel instruksjonsbok fra forsvaret i en bod idag, så den leser han i nå eller, han var visst ferdig nå og bestemte seg for å gå og ta en dusj
Besluttsomheten selv han der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp ♡ Han har funnet en gammel instruksjonsbok fra forsvaret i en bod idag, så den leser han i nå eller, han var visst ferdig nå og bestemte seg for å gå og ta en dusj
Oh yes Men han er ikke så verst altså ♡Besluttsomheten selv han der
Oh yes Men han er ikke så verst altså ♡
Han er en kjempedust, latsabb, beste venn og beste pappa ♡Nei, han virker veldig god
Æ åh!Innom
SuperflinkHelt død etter å ha løpt Holmenkollstafetten! Uaktuelt å gjøre igjen, tror jeg
Superflink
Min eldste var 14 uker når første tanna kom utSynes det er for tidlig at lille på 10 uker skal begynne å plages med tenner..
Alt for tidlig! De er liksom ikke baby mer når de får tennerMin eldste var 14 uker når første tanna kom ut
Oi? Mista dem til Facebook kanskje?Denne termingruppen er jo nesten like aktiv som mars 16 Der slutta nesten alle idet barna var født!
Kanskje det! Men kjenner meg ikke like "avhengig" av termingruppa denne gangen - og uansett ble marsbarnet mitt et januarbarn!Oi? Mista dem til Facebook kanskje?
Jasså? Jeg har også et januarbarn! han skulle komme i februar, så jeg har vært litt i februargruppa uten å helt finne "min plass"Kanskje det! Men kjenner meg ikke like "avhengig" av termingruppa denne gangen - og uansett ble marsbarnet mitt et januarbarn!