Oh noes :-( Huff :-( Bare vanlig klesvask her, men snakk om neverending story altså :-(
Mhm!! Gir opp litt i perioder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh noes :-( Huff :-( Bare vanlig klesvask her, men snakk om neverending story altså :-(
Siden du sliter så med migrene, hørt med legen om forebyggende? Jeg fikk det da jeg sleit med det..Snuppa sovna først av 20.30,så kommer til å ha en stk SUUUUR unge i morgen.
Men jeg er snart ferdig å rydde, venter bare på at maskinen med klær skal bli ferdig. Kjenner at migrenen har lyst å komme.
Har fått medisin jeg kan ta når migrenen kommer,men ikke noe forebyggende.Siden du sliter så med migrene, hørt med legen om forebyggende? Jeg fikk det da jeg sleit med det..
Det skjønner jeg jo at du har fått men burde høre med legen din. Du har jo migrene hele tiden :/Har fått medisin jeg kan ta når migrenen kommer,men ikke noe forebyggende.
Men denne gang var det mild migrene, og snart sengetid!
Flere har effekt av blodtrykksmedisinDet skjønner jeg jo at du har fått men burde høre med legen din. Du har jo migrene hele tiden :/
Skader ikke uansett hvis det er smittsomt.J har fått skalagensfeber,burde jeg informere læreren til storesøster om det? Vi fikk Mail av barnehagen om at det var en bror av et barn der som hadde fått det..
Det sier mamma at funker på henne. Hun har ikke hatt migrene etter at hun begynte på blodtrykk medisin.Flere har effekt av blodtrykksmedisin
Fikk det først for 3-4 uker siden. Men tror stress og lite søvn har mye å si på det. Er jo sliten hele tiden, men aldri tid, eller ro i kroppen til å slappe av.Det skjønner jeg jo at du har fått men burde høre med legen din. Du har jo migrene hele tiden :/
Var det jeg fikk men måtte kutte, for gikk på noe for "høyt blodtrykk", og sleit med at mitt var lavt fra før. Var mye svimmel, og så ble jeg gravid så da måtte jeg hvertfall slutte!Flere har effekt av blodtrykksmedisin
Samme her har også i utgangspunktet lavt blodtrykk og ble svimmel og så hvitt da jeg brukte de, mener de begynte med ett eller annet på a .Var det jeg fikk men måtte kutte, for gikk på noe for "høyt blodtrykk", og sleit med at mitt var lavt fra før. Var mye svimmel, og så ble jeg gravid så da måtte jeg hvertfall slutte!
Samme her har også i utgangspunktet lavt blodtrykk og ble svimmel og så hvitt da jeg brukte de, mener de begynte med ett eller annet på a .