Jeg må bare huske å ta med meg pumpa på rommet så jeg kan pumpe litt om han sover så godt Greit å ha litt i fryserenHeldiggrisen! Og ikke fullt så heldig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må bare huske å ta med meg pumpa på rommet så jeg kan pumpe litt om han sover så godt Greit å ha litt i fryserenHeldiggrisen! Og ikke fullt så heldig
Jeg må bare huske å ta med meg pumpa på rommet så jeg kan pumpe litt om han sover så godt Greit å ha litt i fryseren
Jeg er så lur ♡ Haha Vet du hva annet som hadde vært lurt? Om du kom hit og var husmorvikar mens sambo er på hv-øvelse! Gruer meg!Høres lurt ut
Jeg er så lur ♡ Haha Vet du hva annet som hadde vært lurt? Om du kom hit og var husmorvikar mens sambo er på hv-øvelse! Gruer meg!
Ei natt igjen og så er jeg alene i en evighet fremover.. blæ. Har bestilt lekehus til hagen som kanskje kommer på onsdag, satser på at neste helg går fort når AnnyM får leke i hagen.. lov å håpe!Åååå! Skulle jeg så innmari gjerne gjort <3
Ei natt igjen og så er jeg alene i en evighet fremover.. blæ. Har bestilt lekehus til hagen som kanskje kommer på onsdag, satser på at neste helg går fort når AnnyM får leke i hagen.. lov å håpe!
Haha, husk det når du leser i avisen om den gale mora som brøt seg inn i barnehagen midt på natta og satte igjen ungen der..Huff Krysser fingrene for det da! Du er supermamma, så dette går knallbra <3
Haha, husk det når du leser i avisen om den gale mora som brøt seg inn i barnehagen midt på natta og satte igjen ungen der..
Jeg kan leve med at jeg hjelper deg å oppnå en høyere sosial statusHahaha! Da skal jeg dele på Facebook og skryte av at jeg kjenner deg
Den tanken har slått meg også mange gangerHaha, husk det når du leser i avisen om den gale mora som brøt seg inn i barnehagen midt på natta og satte igjen ungen der..
Klesvask er ganske kjedelig.
Oh noes :-( Huff :-( Bare vanlig klesvask her, men snakk om neverending story altså :-(Oh yeah! Her er det full vask av alt sengetøyet til lille... Neseblod gjennom alt...