Hvis du titter innom her så..........

Snuppa ville ha godteri etter frokost.
Sa til henne at da måtte hun tisse på potta først, og hun gjorde faktisk det :-) å så stolt selv når hun var ferdig :-)

Satt opp trampolina idag i håp om å slite ut ungen. Mor har enda migrene og om mulig, enda mer sliten. Melinda skulle ikke inn..
Heldigvis mandag i morgen, å bhg!

Innom!

Migrene enda.... Ekstra kontroll med lille gutt idag. Måtte dagen gå fort.

På snart to dager har jeg vært på jobb 2 dager! Først var A syk i en uke. Så ble jeg og E syke og på fredag skal jeg på jobb tur til kjøbenhavn. Håper virkelig jeg er bra til da!

Snart natta! Dundrende hodepine, så håper jeg får sove godt i natt så jeg er litt uthvilt til i morgen tidlig!

Ville droppe bleie da fremover og heller være positiv ! Uhell kan skje :)
Idag har hun nekta å ta av bleia. Men så sier hun at hun har vondt i magen, så må nok bæsje men får ikke helt til,å tørr nok ikke prøve på do. Men i morgen fortsetter vi :-)
Må jo regne med uhell, er jo bare slik som skjer :-)

Idag har hun nekta å ta av bleia. Men så sier hun at hun har vondt i magen, så må nok bæsje men får ikke helt til,å tørr nok ikke prøve på do. Men i morgen fortsetter vi :-)
Må jo regne med uhell, er jo bare slik som skjer :-)
Her var potte tryggest i starten. Brukte den i ca 2 mnd. Så måtte vi gi premier når han turte do. Nå går han selv når han må. Og har ikke hatt bleie på dag eller natt siden januar ! :)

Her var potte tryggest i starten. Brukte den i ca 2 mnd. Så måtte vi gi premier når han turte do. Nå går han selv når han må. Og har ikke hatt bleie på dag eller natt siden januar ! :)
Potta bruker hun som godteri skål :-P
Tenkte å lage noe klistremerke belønnings brett, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det.

Back
Topp