Hvis du titter innom her så..........

Tusen takk,det har jeg :)
Må jo be inn litt familie når det er bursdag,og så var jeg så heldig at mormor ikke kunne komme :D
Så da ble det en rolig og positiv feiring.
Gratulerer med dagen! ♡ Så kjekt at feiringen ble positiv, det suger sånn energi med negative innslag :-)

Innom. Vært å trilla tur i gjørma etter veien. Nesten 3 km ble det :-)

Innom på morgenen. M tror vi ikke hører henne når hun snakker normalt, så hun roper.

Innom! Har gubbe med omgangssjuka, woohoo! Har levert største i barnehagen nå (sikkert slemt), og vurderer om jeg skal dra på babysang eller holde meg hjemme.. er jeg smittsom når han er sjuk?

Innom! Har gubbe med omgangssjuka, woohoo! Har levert største i barnehagen nå (sikkert slemt), og vurderer om jeg skal dra på babysang eller holde meg hjemme.. er jeg smittsom når han er sjuk?
Aner ikke jeg. Men jeg hadde dratt ut av huset værtfall :-P ingenting er så ille som en syk mann :-P

Innom fra jobb igjen... Dundrende hodepine den siste uka... Mistenker at det kommer av tanta...

Kidden tetta doen så vi måtte ha rørlegger på besøk. Hunden ble stressa (som er lik diaré) og bilen stoppa. Hva gir du meg? Aldri kan bare én ting skje.. :p

Kidden tetta doen så vi måtte ha rørlegger på besøk. Hunden ble stressa (som er lik diaré) og bilen stoppa. Hva gir du meg? Aldri kan bare én ting skje.. :p

Hahaha :p Sorry ass, men kan så levende se det for meg :P Håper ting blir fiksa fort :)

Back
Topp