AnnyM var våken fra 4 til halv seks ca, så vi sov visst til 10:15 idag Egentlig skal ungene være i barnehagen før kl 10, men jeg fikk levere kl 11 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!Innom!
Jepp. Man må jo legge en plan for hvordan man skal gå i gang! Kjempe viktig!Når huset ser så jævlig ut at man ikke engang vet hvor man skal begynne.. da setter man seg i sofaen og ser på tv..
Jeg bare sutra litt til sambo og sa at han MÅ velge seg én ting han skal gjøre HVER DAG fremover sånn at vi får rydda dette helvetet snart.. liker ikke at vi har barn oppi dette rotet.. (riktignok har vi mye av rotet pga et barn, men dog)Jepp. Man må jo legge en plan for hvordan man skal gå i gang! Kjempe viktig!
Usj :-(Sjukling på fanget :'( Selvsagt når vi skal på tur i morgen...
Gratulerer så kjempe masse med dagen!Kvaaaaalm.... alt for mye kake.. blæh
Gratulerer så kjempe masse med dagen!
Gratulerer med dagen håper du har hatt en fin dagKvaaaaalm.... alt for mye kake.. blæh
Tusen takk,det har jegGratulerer med dagen håper du har hatt en fin dag
Kvaaaaalm.... alt for mye kake.. blæh
Kvaaaaalm.... alt for mye kake.. blæh
Gratulerer med dagen fine Skravlebøtta Godt du har kosa deg på dagen din Hurra hurra hurra!Tusen takk,det har jeg
Må jo be inn litt familie når det er bursdag,og så var jeg så heldig at mormor ikke kunne komme
Så da ble det en rolig og positiv feiring.