Gratulerer med dagen til AM, Hønsa <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk snuppa ♡ Vi har feiret hele helga, og fortsetter idag Og planlegger feiring med tanter, onkler og søskenbarn når vi reiser sørover om fire uker Kom og spis opp sjokoladekaka før jeg gjør det!!! Skummelt å ha sånt i husGratulerer med dagen til AM, Hønsa <3
Takk snuppa ♡ Vi har feiret hele helga, og fortsetter idag Og planlegger feiring med tanter, onkler og søskenbarn når vi reiser sørover om fire uker Kom og spis opp sjokoladekaka før jeg gjør det!!! Skummelt å ha sånt i hus
Hadde nystekt eplekake med is ikveld ;-)Så stas Hahaha! Skulle gjerne kommet, men sjokoladekake frister ikke
Hadde nystekt eplekake med is ikveld ;-)
AnytimeDET derimot hadde jeg lett kommet for! Vil komme og hilse på deg!
Anytime
Kom kom Logisk å stoppe hos oss på tur til Lofoten f.eksKanskje neste sommer! Vil ha ferie i nord!
Kom kom Logisk å stoppe hos oss på tur til Lofoten f.eks
Slå beina i bordet å se på film du. Kjøkkenet kan venteSkal jeg se New Moon eller rydde kjøkkenet?
Skal skylde på vondt i magen om noen påpeker det..Slå beina i bordet å se på film du. Kjøkkenet kan vente
AnnyM sov til 8 for en gangs skyld! ♡ i går sto hun opp 6, men vanligvis er det morgen litt før 7 Arne Magnus har sovet mye i natt så jeg hadde betongpupper klokka 5 og da tok han bare en, så den andre var betong helt til 8..God morgen!! Vært våken i 4 timer allerede <3
AnnyM sov til 8 for en gangs skyld! ♡ i går sto hun opp 6, men vanligvis er det morgen litt før 7 Arne Magnus har sovet mye i natt så jeg hadde betongpupper klokka 5 og da tok han bare en, så den andre var betong helt til 8..