Googlet, atacand, visste det var noe på a det virket på migrene i hvert fall.Albyl-e?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Googlet, atacand, visste det var noe på a det virket på migrene i hvert fall.Albyl-e?
Sov godtInnom etter jobb... Meningsløs kveld... Nå er det hjem, spise, sove før man skal på jobb i igjen i morgen tidlig...
Sov godt
Her var det stille Håper alle koser seg med vår og varme
Dagene flyr! Så glemmer innimellom å titte innom. Livet er fint, hektisk, krevende og gøy.. Det tenker jeg er en ok beskrivelse. Flere gravide rusjenter på jobb som stjeler mye av tankene mine.Ja, brått var det veldig dødt her
Hvordan går det med deg?
Dagene flyr! Så glemmer innimellom å titte innom. Livet er fint, hektisk, krevende og gøy.. Det tenker jeg er en ok beskrivelse. Flere gravide rusjenter på jobb som stjeler mye av tankene mine.
Du da?
Litt godt?Innom Gubbis på kino, så faktisk litt alenetid
Litt godt?
Jeg klager.. min er inne, og jeg har lyst til å se greys-episoden jeg har på opptak men han ser på family guy..Ja, kan ikke klage
Jeg klager.. min er inne, og jeg har lyst til å se greys-episoden jeg har på opptak men han ser på family guy..
Fikk sette det på når American Dad var ferdig (tok visst feil av hva han så på.. )Hahaha! Du får se det i morgen når han er ute av huset?
Fikk sette det på når American Dad var ferdig (tok visst feil av hva han så på.. )
Jepp ♡ Han har funnet en gammel instruksjonsbok fra forsvaret i en bod idag, så den leser han i nå eller, han var visst ferdig nå og bestemte seg for å gå og ta en dusjHahaha! Så heldig du er