Hvis du titter innom her så..........

Han hadde egentlig sluttet med dagsoving men siden det er så varmt må han ha en lur. Er ikke hver dag han sover på dagtid men hvis han er trøtt og ikke får sove blir han så sur og vil absolutt ingenting.
Det gjør melinda å, så å si vær dag. Men vi bruker å finne på noe så hun glemmer at hun er trøtt å sur :p
Tålmodigheten hennes er veldig kort, men går som oftest bra :)
 
Det gjør melinda å, så å si vær dag. Men vi bruker å finne på noe så hun glemmer at hun er trøtt å sur :p
Tålmodigheten hennes er veldig kort, men går som oftest bra :)

Skal høre med de imorgen i barnehagen for idag brukte han to timer på å sovne. Jeg takler sutringen hans men de i barnehagen liker det ikke. De mener at han helt tydelig trenger søvn
 
Skal høre med de imorgen i barnehagen for idag brukte han to timer på å sovne. Jeg takler sutringen hans men de i barnehagen liker det ikke. De mener at han helt tydelig trenger søvn
Men det er ikke bhg som bestemmer. Om du som mamma sier at han ikke skal sove i bhg, så skal han ikke det, for det er du som bestemmer, ikke de!
Her sa jeg til bhg at melinda kun skulle sove i 20 minutt om hun var trøtt og sliten, og de lot henne ikke sove mer enn 20 minutt, i går sa jeg at hun ikke kunne sove i det hele tatt, og hun har ikke sovet i bhg.

Hadde vårs bhg sakt og gjort slik som din ( i tillegg til det du har fortalt på skjult) så hadde jeg byttet bhg..
 
Innom :)
 
Sambo skulle stå opp med ungene idag. Hvem ligger på loftet med migrene? Jeg er sikkert verdens kjipeste kjæreste men jeg blir dritsur når han er sjuk.. han er alltid sjuk når vi har planlagt å få gjort ting i huset.. blæ!
 
Sommerfest i bhg idag. Og snuppa feirer bursdagen i bhg idag. Så er det siste dag med bhg før sommerferie:)
 
Sommerfest i vår barnehage også idag :) Men vi tar ikke ferie før uti juli, barnehagen skal ha sommerstengt i 3 uker så vi tar den da :)
Vi ble så usikker når vi skulle bestemme ferie, at vi glemte av det :p
Så når vi kom i bhg en dag så hang det lapp på skapet, og den måtte leveres inn med engang, så jeg kryssa av i alle ruter :p
Tror hun har ferie til august :eek:
 
Vi ble så usikker når vi skulle bestemme ferie, at vi glemte av det :p
Så når vi kom i bhg en dag så hang det lapp på skapet, og den måtte leveres inn med engang, så jeg kryssa av i alle ruter :p
Tror hun har ferie til august :eek:
Vi har ikke fått noe lapp enda :) De skal jo ha stengt 3 uker så de får vel avviklet en del ferie da :)
 
Lille gutt sover, M er ut og inn døra, spiser litt lammelon ( vannmelon) og hopper litt på trampoline. Jeg prøver å rydde. Og må få tak i flere pappesker så vi kan pakke mer.
 
Andrea har sluttet med tutt i dag, spent på hvordan kvelden/ natta blir. Hun sovnet i Nilden i ettermiddag så villet ikke så trøtt, men prøver å legge henne nå
 
Back
Topp