Dejliiig
Veldig, veldig bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dejliiig
Hahah!!Skjønner den.. jeg er spent på om minstemann får.. voksne gravide får vel vaksine om de ikke har hatt vannkopper tror jeg? Er visst veldig farlig når man er gravid. Ikke at jeg er så redd for at gubben din blir gravid med det første, kom bare til å tenke på det
Gubben her fikk det da storesøster hadde det,han ble grise dårlig!! Storesøster hadde Max 10 prikker,men han hadde sikkert flere hundre..heldige jævel!
Men kunne tenkt meg at hvertfall han eldste fikk, jo eldre de er- verre er det. Sies det da. Men litt små skummelt da største gubben i huset ikke har hatt det
God bedring!!
:/Gubben her fikk det da storesøster hadde det,han ble grise dårlig!! Storesøster hadde Max 10 prikker,men han hadde sikkert flere hundre..
Hipp hipp ♡ sånt skjer!Idag ble snuppa 3 år feiret bursdag tidligere i uken
Men idag så forelsket hun seg totalt i en dukkevogn fra biltema, hadde ikke hjerte til å si nei, så ble en ekstra bursdagsgave
... Men nu e den i øret mitt - det er jo sånt mareritt er laget av!!" æ spytta på den, den datt ned i hullet, nu e det ingen der, men så kommer den opp fra hullet, og biter mæ i fotan, fingran, magen å ryggen, den biter mamma, pappa, lillebror å storebror, den bor der (i lista på veggen) men nu e den i øret mitt.
Fikk en hel fortelling om både flua å en bille på do i morges
Hehe ja ho forteller så mange historier om dagen, er så artig å høre på.... Men nu e den i øret mitt - det er jo sånt mareritt er laget av!!
Så spennende! Hvordan går det så langt? Kanskje dere blir kvitt den?Første natta i nyhuset. Har glemt sutta til M i gamle huset....
Det gikk ikke. Mannen kjørte og hentet suttaSå spennende! Hvordan går det så langt? Kanskje dere blir kvitt den?
Quitters! neida, forstår den har sinnsykt lite lyst til å ta den kampen selv, men har bestemt at det skal skje i sommer..Det gikk ikke. Mannen kjørte og hentet sutta
Vi skal ta den når vi har kommet til ro i nyhusetQuitters! neida, forstår den har sinnsykt lite lyst til å ta den kampen selv, men har bestemt at det skal skje i sommer..