Hvis du titter innom her så..........

Skjønner den.. jeg er spent på om minstemann får.. voksne gravide får vel vaksine om de ikke har hatt vannkopper tror jeg? Er visst veldig farlig når man er gravid. Ikke at jeg er så redd for at gubben din blir gravid med det første, kom bare til å tenke på det :p
Hahah!! :p

Det kan hende gravide får :) aner ikke !
 
:eek: heldige jævel!

Men kunne tenkt meg at hvertfall han eldste fikk, jo eldre de er- verre er det. Sies det da. Men litt små skummelt da største gubben i huset ikke har hatt det :p

God bedring!!
Gubben her fikk det da storesøster hadde det,han ble grise dårlig!! Storesøster hadde Max 10 prikker,men han hadde sikkert flere hundre.. :)
 
Innom :)
 
Idag ble snuppa 3 år :) feiret bursdag tidligere i uken :)
Men idag så forelsket hun seg totalt i en dukkevogn fra biltema, hadde ikke hjerte til å si nei, så ble en ekstra bursdagsgave :p
 
" æ spytta på den, den datt ned i hullet, nu e det ingen der, men så kommer den opp fra hullet, og biter mæ i fotan, fingran, magen å ryggen, den biter mamma, pappa, lillebror å storebror, den bor der (i lista på veggen) men nu e den i øret mitt.

Fikk en hel fortelling om både flua å en bille på do i morges :p
 
" æ spytta på den, den datt ned i hullet, nu e det ingen der, men så kommer den opp fra hullet, og biter mæ i fotan, fingran, magen å ryggen, den biter mamma, pappa, lillebror å storebror, den bor der (i lista på veggen) men nu e den i øret mitt.

Fikk en hel fortelling om både flua å en bille på do i morges :p
... Men nu e den i øret mitt - det er jo sånt mareritt er laget av!! :p
 
Første natta i nyhuset. Har glemt sutta til M i gamle huset....
 
Quitters! :p neida, forstår den :) har sinnsykt lite lyst til å ta den kampen selv, men har bestemt at det skal skje i sommer.. :p
Vi skal ta den når vi har kommet til ro i nyhuset :)
Har snakket lenge med M om å sende alle suttene til julenissen :p
 
Våknet i natt når lillebror skulle ha mat, da lå han med hode i fotenden..
Og jeg måtte sette storesøster i bhg for 1 uke så vi får bli ferdig med å flytte.
 
Vi har ikke slutta med sutten enda :p Men tenkte å slutte i sommer :) Han bruker den kun når han sover.
 
Back
Topp