Ekko!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noe tilbud ift behandling/forebygging av bekkenplagene?Innom! Krise i bekkenet etter en dag på jobb, men innstilt til å bite meg fast en dag i uka en mnd til! Legen i morgen, så spent på hva hun sier!
Har du noe tilbud ift behandling/forebygging av bekkenplagene?
Ah, skjønner.. jeg hadde god hjelp i fysioterapi, så jeg håper det hjelper deg også <3Jeg går til fysio og har øvelser jeg tar hver dag hjemme Så lenge jeg ikke jobber går det fint, men skal ikke mer til enn noen timer før jeg må legge meg nedpå på jobben...
Ah, skjønner.. jeg hadde god hjelp i fysioterapi, så jeg håper det hjelper deg også <3
Det er jo bra da håper du slipper å bli verreIkke all verdens, men holder det i sjakk
Gratulerer!Preggis! 5+4.... OMG
Innom
Det er slitsomt med syke barn ♡Me to, med syk 3-åring...
Det er slitsomt med syke barn ♡
Haha, ja ♡ God bedring O ♡ Kan han sende litt energi til meg tror du? Trenger å fikse litt i huset før mamma og pappa kommer på torsdagIhvertfall når han har masse energi
Haha, ja ♡ God bedring O ♡ Kan han sende litt energi til meg tror du? Trenger å fikse litt i huset før mamma og pappa kommer på torsdag