Hvis du titter innom her så..........

Vært ute med snuppa nå som det er mildt ute. Hun skulle absolutt ha pølse varmet på bål, så måtte grave fram bålgreia vårs, så hun spiste lunsj ute :-) var ute i nesten 2 timer. Godt å være ute, men ganske så tungt.

Innom fra sofaen. Vært hos fysioterapeuten idag, så nå er jeg ødelagt.. :-P

Innom fra badet. Snart legge unger! :D vaska hele huset i dag.. Artig å bruke lørdagen på det.. :( men sånn er det vel når man jobber :p

Prøve å lande litt før soving... Kanskje jeg er klar for jobb igjen i morgen tidlig :p Det er juletrefest i bhg i morgen :) Mine foreldre kommer :) Det blir koselig :)

Koteletter med hjemmelagd brunsaus og div til middag idag. Som å be om halsbrann, men avogtil så må man bare..

Koteletter med hjemmelagd brunsaus og div til middag idag. Som å be om halsbrann, men avogtil så må man bare..
Kommer du hit og lager også? Vi er visst for late.. Skal sies at jeg har vært flink og ordnet mye klart til lillebror idag, både vognbag, babykurven, seng og bilstol er nå klart til bruk ♡ Mangler bare vinterposen til vogna, den skal svigermor vaske for oss siden hun har tørketrommel. Har også ryddet en del på soverommene, klær og dritt blir jo ikke sortert/lagt på plass av noen andre akkurat.. Får så jævlige kynnere når jeg bøyer meg nå så det er ikke snakk om å gjøre noe mer..

Kommer du hit og lager også? Vi er visst for late.. Skal sies at jeg har vært flink og ordnet mye klart til lillebror idag, både vognbag, babykurven, seng og bilstol er nå klart til bruk ♡ Mangler bare vinterposen til vogna, den skal svigermor vaske for oss siden hun har tørketrommel. Har også ryddet en del på soverommene, klær og dritt blir jo ikke sortert/lagt på plass av noen andre akkurat.. Får så jævlige kynnere når jeg bøyer meg nå så det er ikke snakk om å gjøre noe mer..
Gubben som kokkelerte idag. :-)
Jeg har kun ryddet fram kjøkkenbenken å vasket en maskin med klær som er hengt opp. Ja, og støvsugd, så er ganske ferdig i ryggen. Knaka iryggen i sted når jeg lå på sofaen å prøvde å snu meg. :-P
Kommer flere dager, trenger ikke å gjøre alt på 1 dag vet du :-)

Gubben som kokkelerte idag. :-)
Jeg har kun ryddet fram kjøkkenbenken å vasket en maskin med klær som er hengt opp. Ja, og støvsugd, så er ganske ferdig i ryggen. Knaka iryggen i sted når jeg lå på sofaen å prøvde å snu meg. :-P
Kommer flere dager, trenger ikke å gjøre alt på 1 dag vet du :-)
Jeg skal tvinge min til å lage pizza idag. Har lyst til å legge meg og sove.. :-P

Har bomma på barnehage dagene til snuppa. Så da blir det bhg i morgen å.

Sitter og kjenner på spark ♡ Eller, "gnuing" er vel mer dekkende nå for tiden :-P Må prøve å legge merke til når han rører på seg, har hatt en del ubehagelig tanker i det siste når jeg ikke helt kan huske om jeg har kjent han den dagen..

Sitter og kjenner på spark ♡ Eller, "gnuing" er vel mer dekkende nå for tiden :-P Må prøve å legge merke til når han rører på seg, har hatt en del ubehagelig tanker i det siste når jeg ikke helt kan huske om jeg har kjent han den dagen..
Nå sitter vi klare for å reise til Bodø. Så nå har du bare en ting å gjøre (eller flere) - få mannen til sengs, spis sterk mat, vask huset, kjør tur på humpete vei, lag den berømte fødepizza'n og spis mer, ta avføringsmiddel og kom deg til Bodø. Neida, just kidding. Sleng bena på bordet og nyt den siste tiden. Drikk kald saft om du ikke husker sist han beveget seg. Husk de blir litt roligere før fødselen og det er ikke så stor plass å turne rundt på lenger. Men det er deilig å kjenne livet i magen. Smelt ❤️

Back
Topp