Hvis du titter innom her så..........

Snuppa blitt syk. Kontroll på sykehuset i morgen, og vi som enda hadde byttet bhg dag så gubben kunne være med.

Neida, en drøy uke :) Fikk bare beskjed om å unngå ting som gjør at jeg hoster :P Altså, alt da med andre ord :p

Høres hektisk ut som vanlig :p huff :( God bedring til frøkna!
Tusen takk. Var hos legen med ho idag. Pencilin.

Hehe, ja da er det ikke så lett å unngå det. Er ille når det er sånn!

Så lei sykdom :( :( Så klar for jobb på mandag, da får jeg ihvertfall se folk!! To avtaler jeg har kunnet drite lenger i for noe så dumt som brennkopper!! Hvem faen har bestilt det lissom?? *lyst til å brøle av frustrasjon*

Så lei sykdom :( :( Så klar for jobb på mandag, da får jeg ihvertfall se folk!! To avtaler jeg har kunnet drite lenger i for noe så dumt som brennkopper!! Hvem faen har bestilt det lissom?? *lyst til å brøle av frustrasjon*

Innom. I dårlig form. Hjelper heller ikke at man har vært våken siden 4.30 i morges, eller at man ikke har fått sovet noe idag for man har måtte passe på at M ikke sovner av på feil tidspunkt! Og vondt i magen, hode å tett i nesa!
Skal lage grøt,spise å gå å sove.

Ååååååh.. Husker hvor vondt det var å amme de første ukene.. Halve nippelsen holdt på ramle av :p Håper det går bedre for deg hønsa :) og at dere koser dere med familien...:)

Må bake brød. Skulle vell ha prioritert det i stedefor å bake kake i formiddag når kroppen var litt enig.
Pulserende vondt i ryggen, kynnere og litt mens smerter.

Hehehe :) Spent på om jeg får til amming ved en evt. nestemann :)

Ååååååh.. Husker hvor vondt det var å amme de første ukene.. Halve nippelsen holdt på ramle av :p Håper det går bedre for deg hønsa :) og at dere koser dere med familien...:)
Jeg er over det verste! :P Lillebror synes puppen er en merkelig greie da, så han husker ikke alltid helt hvordan man skal klare å spise fra den.. litt slitsomt når han gaper og gaper og ingenting skjer.. men det må vel gå seg til :-)

Back
Topp