Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Var hos legen med ho idag. Pencilin.Neida, en drøy uke Fikk bare beskjed om å unngå ting som gjør at jeg hoster Altså, alt da med andre ord
Høres hektisk ut som vanlig huff God bedring til frøkna!
Tusen takk. Var hos legen med ho idag. Pencilin.
Hehe, ja da er det ikke så lett å unngå det. Er ille når det er sånn!
♡Så lei sykdom Så klar for jobb på mandag, da får jeg ihvertfall se folk!! To avtaler jeg har kunnet drite lenger i for noe så dumt som brennkopper!! Hvem faen har bestilt det lissom?? *lyst til å brøle av frustrasjon*
Innom nå begynner vi å bli litt kjedeligere altså
Amming? neida har besøk av mamma og pappa til i morgenJa, litt Skjer det noe spennende hos deg?
Amming? neida har besøk av mamma og pappa til i morgen
Denne gangen virker litt mer slitsom siden jeg må ta starten selv med største ble jo starten tatt på sykehuset med sondeHahaha! Hvordan føles det å drive med det igjen? (husker ikke om du ammet største da ) så koselig
Denne gangen virker litt mer slitsom siden jeg må ta starten selv med største ble jo starten tatt på sykehuset med sonde
♡Hehehe Spent på om jeg får til amming ved en evt. nestemann
Jeg er over det verste! Lillebror synes puppen er en merkelig greie da, så han husker ikke alltid helt hvordan man skal klare å spise fra den.. litt slitsomt når han gaper og gaper og ingenting skjer.. men det må vel gå seg tilÅåååååh.. Husker hvor vondt det var å amme de første ukene.. Halve nippelsen holdt på ramle av Håper det går bedre for deg hønsa og at dere koser dere med familien...
Håper det går greit på jobb!Innom fra jobb!