Fortsatt en uke til termin vel? ♡Ingenting skjer joooo....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsatt en uke til termin vel? ♡Ingenting skjer joooo....
11 dager. Men er sååå lei, kroppen fungere ikke!Fortsatt en uke til termin vel? ♡
Huff :-( Sympati herfra ♡11 dager. Men er sååå lei, kroppen fungere ikke!
Det der hadde ødelagt bekkenet mitt for lang tid framover.. Blir nok en lillebror iløpet av februar ;-) ♡♡♡Vært ute å gått tur med hund å barn, måkket fram utsikten fra stue vinduet, funnet bordet under all snøen, lagd akebakke til M. Nå har jeg jo måkket masse snø, det burde vell funke å sette igang fødselen??
Ja,kjenner det godt i ryggen nå for å si det slikDet der hadde ødelagt bekkenet mitt for lang tid framover.. Blir nok en lillebror iløpet av februar ;-) ♡♡♡
Innom igjen I mårra må jeg pakke, kjører sørover til familien min på tirsdag ♡ Spent på den lange kjøreturen med to små barn i bilen, men i verste fall tar det sykt lang tid
Hvor mye pakker man til sånne små?Lykke til
Hvor mye pakker man til sånne små?
Har pakket alt han har av ull, er stort sett bare det vi bruker Nå må jeg snart se på AnnyM sine klær, det er jo enda verre.. Og mine! Må stoppe og handle litt på turen tror jeg, ammetoppene fra forrige runde er utvasket og slitt..Hahaha! Alt for mye Alltid!
Skal du ikke dra til helgen?Nå må lillebror komme ut snart, lyst på en helgetur til mamma..
Vurdere enda. Hatt en god del magevondt idagSkal du ikke dra til helgen?