Hvis du titter innom her så..........

Det er grusomt! Hvordan syntes AM at det er og være storesøster?
Nå begynner det å bli greit :-) kan fortsatt finne på at hun skal sitte på fanget akkurat der som lillebror ligger når han ammer, men nå er det noen dager siden hun har grått når hun har fått beskjed om at han må få spise ferdig først :-) Begynner å bli veldig stolt av han og liker å vise han fram :-)

Nå begynner det å bli greit :-) kan fortsatt finne på at hun skal sitte på fanget akkurat der som lillebror ligger når han ammer, men nå er det noen dager siden hun har grått når hun har fått beskjed om at han må få spise ferdig først :-) Begynner å bli veldig stolt av han og liker å vise han fram :-)
Så bra! :) Noe start vansker må mann jo regne med,syntes det er godt gjort å tilpasse seg så fort. :)

Spist kvelds. Bare vente litt så drikka siger ned så jeg kan gå på do, å prøve å slippe dotur i natt..

Alle syke her. Benytter tiden til å prøve å sove en time her Og der.. Tipper du også drømmer om søvn :)
Usj, det er ikke gøy med sykdom.. fikk frøkna hjem fra barnehagen med feber idag.. Hadde ikke sagt nei takk til litt uforstyrret søvn nei, men jeg skal ikke klage heller :-) får sovet noen timer hver natt :-)
Ja,det syntes jeg også.. Kanskje det er flere som meg,som bare er innom uten å skrive noe... ;)
Juks! :-P
Du har blitt så opptatt, så ingen som babler så mye :-P
Du kan jo bable masse? :p
Langhelg!!! Herregud, så deilig!
Høres ikke feil ut ♡

Back
Topp