Ja takk ♡Klarte ikke å la være. Sjokolade kake i ovn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja takk ♡Klarte ikke å la være. Sjokolade kake i ovn.
Det er grusomt! Hvordan syntes AM at det er og være storesøster?Kjip sjef! Jeg har to.. og den ene kan godt spise litt i 5 tia og sove videre til 9, mens den andre har lyst til å stå opp mellom 7 og 8.. oppstykka søvn?
Nå begynner det å bli greit kan fortsatt finne på at hun skal sitte på fanget akkurat der som lillebror ligger når han ammer, men nå er det noen dager siden hun har grått når hun har fått beskjed om at han må få spise ferdig først Begynner å bli veldig stolt av han og liker å vise han framDet er grusomt! Hvordan syntes AM at det er og være storesøster?
Så bra! Noe start vansker må mann jo regne med,syntes det er godt gjort å tilpasse seg så fort.Nå begynner det å bli greit kan fortsatt finne på at hun skal sitte på fanget akkurat der som lillebror ligger når han ammer, men nå er det noen dager siden hun har grått når hun har fått beskjed om at han må få spise ferdig først Begynner å bli veldig stolt av han og liker å vise han fram
Det blir din tur snart ♡Ingen baby og termin idag.. Blæææh!
Alle syke her. Benytter tiden til å prøve å sove en time her Og der.. Tipper du også drømmer om søvnLite action her for tiden
Ja,det syntes jeg også.. Kanskje det er flere som meg,som bare er innom uten å skrive noe...Lite action her for tiden
Du har blitt så opptatt, så ingen som babler så myeLite action her for tiden
Spist kvelds. Bare vente litt så drikka siger ned så jeg kan gå på do, å prøve å slippe dotur i natt..
Nei, våkna 4.30 å måtte løpe nedFunka det?
Usj, det er ikke gøy med sykdom.. fikk frøkna hjem fra barnehagen med feber idag.. Hadde ikke sagt nei takk til litt uforstyrret søvn nei, men jeg skal ikke klage heller får sovet noen timer hver nattAlle syke her. Benytter tiden til å prøve å sove en time her Og der.. Tipper du også drømmer om søvn
Juks!Ja,det syntes jeg også.. Kanskje det er flere som meg,som bare er innom uten å skrive noe...
Du kan jo bable masse?Du har blitt så opptatt, så ingen som babler så mye
Høres ikke feil ut ♡Langhelg!!! Herregud, så deilig!