Hvis du titter innom her så..........

Usj, det er ikke gøy med sykdom.. fikk frøkna hjem fra barnehagen med feber idag.. Hadde ikke sagt nei takk til litt uforstyrret søvn nei, men jeg skal ikke klage heller :-) får sovet noen timer hver natt :-)

Juks! :-P

Du kan jo bable masse? :p

Høres ikke feil ut ♡

Så kjipt med frøkna... Håper det går fort over <3

Bare planer i morgen, så spent på hva helgen bringer :)

Innom. Vasket og ryddet kjøkkenbenken og hyller på kjøkkenet. Tom for grønnsåpe...

Omgangsyken i hus. Første gangen poden har det, så skal ikke klage. Men fy for et klin:/

Omgangsyken i hus. Første gangen poden har det, så skal ikke klage. Men fy for et klin:/
Usj... God bedring.. Det er noe søl.. Vi er nettopp ferdig med runde tre siden litt før jul.. Alt som normalt.. Desverre. Håper dere slipper unna og at det gir seg fort!

Blir visst kino med lille idag :) Fikk se trailer til "Gråtass" "Alvin ..." og "Flåklypa ..." og eneste han reagerte noe som helst på var Flåklypa :) Får se om det blir en suksess :p Redd den skal bli litt skummel, men da får man bare dra evt. :)

Usj... God bedring.. Det er noe søl.. Vi er nettopp ferdig med runde tre siden litt før jul.. Alt som normalt.. Desverre. Håper dere slipper unna og at det gir seg fort!
Uff, så kjedelig. Jeg skal ikke klage. Det er forstår gangen poden har det.

Det gikk over like fort som det kom:) Så håper vi andre slipper unna.

Blir visst kino med lille idag :) Fikk se trailer til "Gråtass" "Alvin ..." og "Flåklypa ..." og eneste han reagerte noe som helst på var Flåklypa :) Får se om det blir en suksess :p Redd den skal bli litt skummel, men da får man bare dra evt. :)
Hvordan gikk det? :-)

Uff, så kjedelig. Jeg skal ikke klage. Det er forstår gangen poden har det.

Det gikk over like fort som det kom:) Så håper vi andre slipper unna.
Får håpe dere andre slipper unna. Noen ganger går det heldigvis fort over.. Her har det en tendens til å drøye.. Men vi får jo aldri noe sykdom "bare litt " :p
Masse god bedring fortsatt :)

Gikk overraskende bra! Godiset var spist innen 10 min, men han satt allikevel relativt rolig og ble veeeeldig interessert på slutten :)
Så bra! :-) Jeg har ikke prøvd med AnnyM enda :-) Kanskje jeg må sende henne og pappan en tur snart :-) Det er bare så dumt at kinoen stort sett starter 17 her så det blir litt over leggetid før hun er hjemme igjen.

Så bra! :-) Jeg har ikke prøvd med AnnyM enda :-) Kanskje jeg må sende henne og pappan en tur snart :-) Det er bare så dumt at kinoen stort sett starter 17 her så det blir litt over leggetid før hun er hjemme igjen.

Ja, bare å hoppe i det :) Så kjedelig... Gleder meg som en liten unge til Hakkebakkeskogen kommer i romjula! :p Rett rundt hjørnet :p

Innom. Alle syke. To dagers vinterferietur om to dager.. Kjipt å reise med feber og vondt i magen.. Håper vi blir friske.. Kan bare ikke få sagt nok ganger at jeg hater vinter! Sånn!

Back
Topp