Hvis du titter innom her så..........

Nå sitter vi klare for å reise til Bodø. Så nå har du bare en ting å gjøre (eller flere) - få mannen til sengs, spis sterk mat, vask huset, kjør tur på humpete vei, lag den berømte fødepizza'n og spis mer, ta avføringsmiddel og kom deg til Bodø. Neida, just kidding. Sleng bena på bordet og nyt den siste tiden. Drikk kald saft om du ikke husker sist han beveget seg. Husk de blir litt roligere før fødselen og det er ikke så stor plass å turne rundt på lenger. Men det er deilig å kjenne livet i magen. Smelt ❤️
Skal kjøre meg en tur til legen nå :-) Sambo ligger i senga, men tviler på at han blir med på noe action siden han er hjemme med migrene idag :-P Lykke til i Bodø ♡ Skal gi deg beskjed om noe skjer ;-)

Innom. Blir tidlig i seng idag, tror vi værtfall nå. Snuppa har vært i 100 helt siden hun kom hjem fra bhg, så er litt sliten i hode.
Har vært og henta vognpose til lille gutt i magen, easygrow etteller annet, kjøpt brukt for 500 kr. Så nå må vi bare kjøpe litt mer baby klær så er alt klart.

Storkost oss på Disney on Ice :) Ble ikke akkurat friskere av det, så tviler på at det blir jobb resten av uka...

Innom. Snuppa begynner å bli forkjølet. Nesten uten stemme og skikkelig slimhoste. Akkurat når det passer best. 21 dager til termin.

Ojsann!!! Lenge siden jeg har vært innom gitt. Men takk til alle som husket meg på dagen min. :)

Endelig blitt voksen, eller noe.. ;)

Betraktelig bedre! Men blir sykemeldt ut uka :) Skal til legen etterpå for å sjekke halsen pga blod når jeg hoster :) Hoster fremdeles ganske stygt :/

Der da? :) :)
Huff da! Gått sånn lenge..? Jeg har ikke giddet å lese gjennom alt siden sist jeg var innom jeg se. :) håper de finner ut av det og du blir kvitt det. ;)

Her er det ved det samme gamle. Full rulle med unger, hus, mann, jobb og aktiviteter. Akkurat nå har minstesnupp influensa, så da er det hun som krever mest om dagen.

Huff da! Gått sånn lenge..? Jeg har ikke giddet å lese gjennom alt siden sist jeg var innom jeg se. :) håper de finner ut av det og du blir kvitt det. ;)

Her er det ved det samme gamle. Full rulle med unger, hus, mann, jobb og aktiviteter. Akkurat nå har minstesnupp influensa, så da er det hun som krever mest om dagen.

Neida, en drøy uke :) Fikk bare beskjed om å unngå ting som gjør at jeg hoster :P Altså, alt da med andre ord :p

Høres hektisk ut som vanlig :p huff :( God bedring til frøkna!

Back
Topp