Hvis du titter innom her så..........

Innom. Sitter og skriver oppgave i det flotte været, må nok ta en pause og komme meg ut på en joggetur. Er meldt veldig kaldt igjen til helgen, så gjelder å bruke mulighetene ute nå før det blir for kaldt:)

Innom fra burgerking :-P

Adhd og kronisk munndiare! :P Jeg blir så sliten i hodet... Flyttet fra to sånne, slitsomt å måtte forholde seg til det på jobb :p
Ah :-) Jeg er elendig mamma idag.. ungen sier hun ikke er sulten så jeg har ikke laget noe mat.. hun påstår hun er syk og må sitte under pleddet og se på nettbrett.. så der sitter hun..

Ah :-) Jeg er elendig mamma idag.. ungen sier hun ikke er sulten så jeg har ikke laget noe mat.. hun påstår hun er syk og må sitte under pleddet og se på nettbrett.. så der sitter hun..

Det er lov <3 Hender jeg får en tlf fra far her om at lille ikke vil ha noe mat... Hu er sikkert bare litt sliten <3

Det er lov <3 Hender jeg får en tlf fra far her om at lille ikke vil ha noe mat... Hu er sikkert bare litt sliten <3
Idag måtte jeg ta paracet for at bekkenet skulle tillate meg å vaske litt klær og fyre i ovnen.. Sambo kommer hjem nærmere 19, så kanskje han rekker å legge henne for meg ♡ Kroppen min er litt sliten nå kjenner jeg.. godt det bare gjenstår tre uker ♡

Idag måtte jeg ta paracet for at bekkenet skulle tillate meg å vaske litt klær og fyre i ovnen.. Sambo kommer hjem nærmere 19, så kanskje han rekker å legge henne for meg ♡ Kroppen min er litt sliten nå kjenner jeg.. godt det bare gjenstår tre uker ♡

Huff <3 Ja, snart er du i mål <3 Heldiggrisen!

Innom. Så vondt i ryggen at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Pyton å sitte, pyton å ligge, og helt grusomt å gå..

Back
Topp