Hvis du titter innom her så..........

Hysj! Så bilde av nybakte brød på Snap i morges, holdt på å dø litt.. har ikke energi til å bake :(
Bakte brød i forje uke, men må gjøre det igjen i morgen tror jeg. Går masse brød når M bare tygger bort pålegget på sin egen brødskive og skal ha en ny med det jeg har på..

Bakte brød i forje uke, men må gjøre det igjen i morgen tror jeg. Går masse brød når M bare tygger bort pålegget på sin egen brødskive og skal ha en ny med det jeg har på..
Ha nytt pålegg på den hun har "tømt" ? :p Her går mye brød siden både AM og LC har med seg matpakke til bhg/jobb :-) Jeg har spist lite brød i svangerskapet, er bare noen få typer som ikke vokser i munnen på meg.. :P

Ha nytt pålegg på den hun har "tømt" ? :p Her går mye brød siden både AM og LC har med seg matpakke til bhg/jobb :-) Jeg har spist lite brød i svangerskapet, er bare noen få typer som ikke vokser i munnen på meg.. :P
Har prøvd det, funker dårlig :-P
I går kveld måtte jeg lure henne, å si at brødskiven var min, å hun fikk bare smake, da spiste hun hele brødskiva :-P

Har spist pannekaker til middag ♡ Jeg gjorde ikke mer enn å lage røre, men det er mer enn jeg har gjort på en stund.. :-P
Mer enn hva jeg har gjort også idag.. Satte bare på platen, så varma kjøttkakene fra i går seg selv :P

Har spist pannekaker til middag ♡ Jeg gjorde ikke mer enn å lage røre, men det er mer enn jeg har gjort på en stund.. :-P
Skjønner ikke hva som er galt med meg! Har såå lyst på alt mulig som andre spiser å lager :-P
Idag hadde vi meksikansk gryterett,eller halsbrann på toro pose..

Veldig delt på om jeg skal på jobb i morgen... Vil, men allikevel vil jeg ikke...

Vaska kjøleskapet. Nå er det lunsj og timeout. Lunsjen består av julemarsipan :-P

Back
Topp