Tror jeg må kjøpe en gräddost ♡Her går det i smør
Eller bringebær syltetøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg må kjøpe en gräddost ♡Her går det i smør
Eller bringebær syltetøy
Åh,det hadde vært godt!Tror jeg må kjøpe en gräddost ♡
Hysj! Så bilde av nybakte brød på Snap i morges, holdt på å dø litt.. har ikke energi til å bakeÅh,det hadde vært godt!
Har enda lyst på kake....
Bakte brød i forje uke, men må gjøre det igjen i morgen tror jeg. Går masse brød når M bare tygger bort pålegget på sin egen brødskive og skal ha en ny med det jeg har på..Hysj! Så bilde av nybakte brød på Snap i morges, holdt på å dø litt.. har ikke energi til å bake
Ha nytt pålegg på den hun har "tømt" ? Her går mye brød siden både AM og LC har med seg matpakke til bhg/jobb Jeg har spist lite brød i svangerskapet, er bare noen få typer som ikke vokser i munnen på meg..Bakte brød i forje uke, men må gjøre det igjen i morgen tror jeg. Går masse brød når M bare tygger bort pålegget på sin egen brødskive og skal ha en ny med det jeg har på..
Har prøvd det, funker dårligHa nytt pålegg på den hun har "tømt" ? Her går mye brød siden både AM og LC har med seg matpakke til bhg/jobb Jeg har spist lite brød i svangerskapet, er bare noen få typer som ikke vokser i munnen på meg..
KlassiskHar prøvd det, funker dårlig
I går kveld måtte jeg lure henne, å si at brødskiven var min, å hun fikk bare smake, da spiste hun hele brødskiva
Mer enn hva jeg har gjort også idag.. Satte bare på platen, så varma kjøttkakene fra i går seg selvHar spist pannekaker til middag ♡ Jeg gjorde ikke mer enn å lage røre, men det er mer enn jeg har gjort på en stund..
Åh, pannekaker!!! <3 tror jeg må lage det til kveldsHar spist pannekaker til middag ♡ Jeg gjorde ikke mer enn å lage røre, men det er mer enn jeg har gjort på en stund..
Skjønner ikke hva som er galt med meg! Har såå lyst på alt mulig som andre spiser å lagerHar spist pannekaker til middag ♡ Jeg gjorde ikke mer enn å lage røre, men det er mer enn jeg har gjort på en stund..
Æsj, god bedring!Liggi med spysyken i hele natt! Nå er mann og barn ute av huset,så da skal jeg legge meg til å sove.
Appelsin og smurfedropsVaska kjøleskapet. Nå er det lunsj og timeout. Lunsjen består av julemarsipan