glatt?Vært ute og kjørt! Fyyyy fader!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
glatt?Vært ute og kjørt! Fyyyy fader!
Fått tak i det nå? Snill du er
glatt?
Det var ikke dumt med taco idag altså Nå ser vi barnetv og AM har fått en liten kindersjokolade hun koser seg med ♡
Bekkensmertene mine har flytta seg baksiden til forsiden.. blæ!Banner høyt i hode mitt! Har så vondt i ryggen! Er på tur å låse seg i rompa når jeg går, så nå sitter jeg med varmeputa bak på ryggen i håp om at det skal hjelpe.
De jeg hadde på forsiden er borte. Nå er det kun bak i ryggen.Bekkensmertene mine har flytta seg baksiden til forsiden.. blæ!
Mystisk...De jeg hadde på forsiden er borte. Nå er det kun bak i ryggen.
Kansje bare ryggen som er så intens at jeg ikke kjenner de forranMystisk...
Det går vel an Jeg blir litt sprø, hadde endelig lært meg hvordan jeg skulle bevege meg for å slippe de verste smertene og nå må jeg begynne på nyttKansje bare ryggen som er så intens at jeg ikke kjenner de forran
Prøvd bekkenbelte?Det går vel an Jeg blir litt sprø, hadde endelig lært meg hvordan jeg skulle bevege meg for å slippe de verste smertene og nå må jeg begynne på nytt
Har det på meg, men det funker dårlig på de smertene som sitter foran under magen.. Fungerer greit på de smertene som satt lenger ut i sidene og på rompa, men nå er det ikke så mye igjen av dem..Prøvd bekkenbelte?
Her var det omvendt funka forran, men ikke bak nei, varmeputa og sofaen er bestHar det på meg, men det funker dårlig på de smertene som sitter foran under magen.. Fungerer greit på de smertene som satt lenger ut i sidene og på rompa, men nå er det ikke så mye igjen av dem..