Tittei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer det noe spesielt om dagen?Travelt.no
Da ville jeg nok vurdert det ja.Innom. Lei av å være inne! Men med 32- ute idag å, så blir det nok en inne dag..
Godt du passer på.Kakemonster88 jukser..
Noen må jo det!! Eventuelt har jeg lite å gjøre og tenkte å kverulere littGodt du passer på.
Litt for kaldt til å være ute.:-/ svir godt i nesa bare av å hente vedDa ville jeg nok vurdert det ja.
Men på en annen side, når venninna mi har 20 minus så synes ikke jeg det er så kaldt der i forhold til 10 minus her på Sørlandet.
Kakemonster88 jukser..
Hva ble det?Bestis har bursdag og jaggu traff jeg fullstendig blink med gaven
Hva ble det?
Hehe. Jeg går for det alternativet ja.Noen må jo det!! Eventuelt har jeg lite å gjøre og tenkte å kverulere litt
Hehe. Badet i snøen igår og det var da minus 9 grader ute. Kaldt nok!Litt for kaldt til å være ute.:-/ svir godt i nesa bare av å hente ved
Pfff...Hehe. Jeg går for det alternativet ja.
Tror jeg skal ta hunden med ut å løpe å hente posten enesteHehe. Badet i snøen igår og det var da minus 9 grader ute. Kaldt nok!
Fått tak i det nå? Snill du erEn gaveeske fra L'Occitane Med bodylotion som hun rett og slett elsker og en såpe Pluss billett til Disney on Ice