Hadde du din luring i tverrleie nå? Jeg begynner å lure på om min kanskje ligger som en tosk.. har en hard kul i hver side av magen..Jepp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du din luring i tverrleie nå? Jeg begynner å lure på om min kanskje ligger som en tosk.. har en hard kul i hver side av magen..Jepp
Nei, nå har han vært i hodeleie på de 2 siste kontrollene.Hadde du din luring i tverrleie nå? Jeg begynner å lure på om min kanskje ligger som en tosk.. har en hard kul i hver side av magen..
Så flink! Hvordan kjennes magen din ut? Har jo et håp om at denne luringen ligger "rett" selv om magen er merkelig Hvem sjekker leie hos deg? Det er ingen som har sjekka her endaNei, nå har han vært i hodeleie på de 2 siste kontrollene.
Kjenner har klump oppe ved ribbeina og føtter som kommer ut på siden både jordmor og lege har sjekket på de 3 siste kontrollene. Men han har ligget i tverrleie, det var ekkelt/vondtSå flink! Hvordan kjennes magen din ut? Har jo et håp om at denne luringen ligger "rett" selv om magen er merkelig Hvem sjekker leie hos deg? Det er ingen som har sjekka her enda
Også kjenner jeg når han setter hendene opp mot ansiktet om jeg holder hånda nede ved trusekantenSå flink! Hvordan kjennes magen din ut? Har jo et håp om at denne luringen ligger "rett" selv om magen er merkelig Hvem sjekker leie hos deg? Det er ingen som har sjekka her enda
Hm.. håper det er føttene jeg har på høyresiden, kjenner jo litt bevegelse der Går hos turnuslege som ikke har klart å finne hjertelyd enda, såeh.. kanskje bestille time hos jordmorKjenner har klump oppe ved ribbeina og føtter som kommer ut på siden både jordmor og lege har sjekket på de 3 siste kontrollene. Men han har ligget i tverrleie, det var ekkelt/vondt
Weeeeeeeird!! Det må være gøy å være tynn og gravidOgså kjenner jeg når han setter hendene opp mot ansiktet om jeg holder hånda nede ved trusekanten
Hm.. håper det er føttene jeg har på høyresiden, kjenner jo litt bevegelse der Går hos turnuslege som ikke har klart å finne hjertelyd enda, såeh.. kanskje bestille time hos jordmor
Ikke klart å finne hjertelyden enda? Legen min fant hjertelyden med en doppler for å sjekke puls i foten, da han ikke fant doppleren til fosterlydWeeeeeeeird!! Det må være gøy å være tynn og gravid
Nei hun har egentlig ikke turt å prøve etter at hun ikke fant den. Heldigvis har jeg en aktiv krabat i magen så jeg ble ikke bekymret av henne Har vært på kontroller i Bodø også, og da har jeg jo sett at alt er i ordenIkke klart å finne hjertelyden enda? Legen min fant hjertelyden med en doppler for å sjekke puls i foten, da han ikke fant doppleren til fosterlyd
Min er ikke så aktiv Som M var,så er glad de sjekker hjertelyden vær gangNei hun har egentlig ikke turt å prøve etter at hun ikke fant den. Heldigvis har jeg en aktiv krabat i magen så jeg ble ikke bekymret av henne Har vært på kontroller i Bodø også, og da har jeg jo sett at alt er i orden
Og gubben gidder fortsatt ikke oppdra gutten sin?Sendt snuppa i bhg og hentet tante ungene. Ingen skole her idag,så da blir de her mens foreldrene er på jobb.
Idag skal bonus gutten hjem til mora, han har begynt å gå meg litt på nervene de siste dagene. Skal ikke sove på kvelden,skal ikke stå opp på morgen, skal spille både på tlf og ps3 hele dagen, og blir sur som en strømpe når man sier ifra om noe.
Gutten gidder ikke å høre etter når mannen sier noe. I går når jeg gikk å la meg rundt midnatt,så ba jeg gutten skru av tvn å sove.Og gubben gidder fortsatt ikke oppdra gutten sin?
Da hadde jeg konfiskert strømledningene til både tv og playstation.. mobilforbud fra 22 til 07... *strengemamma*Gutten gidder ikke å høre etter når mannen sier noe. I går når jeg gikk å la meg rundt midnatt,så ba jeg gutten skru av tvn å sove.
Han skal heldigvis hjem idag. Men har sakt til han at neste helg blir det ikke spill i det hele tatt.Da hadde jeg konfiskert strømledningene til både tv og playstation.. mobilforbud fra 22 til 07... *strengemamma*
La ham tjene opp spilletid et kvarter for å tømme oppvaskmaskinen, ti minutter for å re opp senga osv så får han spille litt likevel (mindre surmuletid for dere)Han skal heldigvis hjem idag. Men har sakt til han at neste helg blir det ikke spill i det hele tatt.
Hahaha! Er såvidt han gidder å ta fatet på kjøkkenet når han har spist...La ham tjene opp spilletid et kvarter for å tømme oppvaskmaskinen, ti minutter for å re opp senga osv så får han spille litt likevel (mindre surmuletid for dere)
Nemlig, men hvis det er eneste måte å få spilletid på? blir sikkert slosskamp de første helgene, men regler er regler ;-)Hahaha! Er såvidt han gidder å ta fatet på kjøkkenet når han har spist...
Han bruker og være flink å høre etter når vi har satt spillforbud, blir jo selvfølgelig sur og vil til mammaen, men hun bruker og støtte oss opp når han ringer til henne å klager.Nemlig, men hvis det er eneste måte å få spilletid på? blir sikkert slosskamp de første helgene, men regler er regler ;-)