Hvis du titter innom her så..........

Han bruker og være flink å høre etter når vi har satt spillforbud, blir jo selvfølgelig sur og vil til mammaen, men hun bruker og støtte oss opp når han ringer til henne å klager.
Hvorfor ha spillforbud når man kan ha hushjelp? :-P Hilsen ho som må ha en lang pause mellom å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen :-P

Hvorfor ha spillforbud når man kan ha hushjelp? :-P Hilsen ho som må ha en lang pause mellom å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen :-P
Hehe :-P hadde ikke sakt nei takk til hushjelp :-P
Nå ligger jeg på sofaen etter å ha gått gjennom en liten pappeske med babyklær :-P
Kjenner at jeg har puls i ryggen :-P

Innom :D Planleggingsdag i bhg, så hjemme med lille. Tror både han og jeg er glad for at det er hverdag igjen i morgo :P Håper alt er bra med dere.

Nøyaktig en måned igjen her nå, nærmer seg!! ♡ Begynner å bli stressa faktisk, mye igjen å ordne!
41 dager igjen her :-) sa til gubben idag at vi må vell begynne å få litt klart.
Må få søster til å finne fram resten av klærne hun hadde så jeg kan vaske det. Ellers så er det ikke så veldig mye å ordne.
Har bilstolen klar, må bare ta den ut av pappeska å sette bilstolposen fast. Vogna er i bhg, må bare bytte med den som er hjemme :-P babynestet måtte jeg fikse litt på, så må gidde å sy den sammen igjen :-P også må jeg kjøpe ikke litt bleier og slik. :-) og skrive liste til fødebagen og lagre nr til føden på tlf :-P

Innom fra sofaen! sambo tar legginga ikveld ♡
Skulle jeg ønske min kunne gjøre når jeg var hjemme også. Altså, han legger de jo ofte, siden jeg jobber kvelder. Men, det er ikke han som ikke vil, det er ungene. Og det er ikke verdt det..de blir fort nok store!

Skulle jeg ønske min kunne gjøre når jeg var hjemme også. Altså, han legger de jo ofte, siden jeg jobber kvelder. Men, det er ikke han som ikke vil, det er ungene. Og det er ikke verdt det..de blir fort nok store!
Vi prøver å ta annenhver kveld siden hun er VELDIG mammadalt nå.. Går heldigvis veldig bra :-)

Innom på morgenen. Sovet minimalt i natt, ryggen har slått seg vrang..

Innom på morgenen. Sovet minimalt i natt, ryggen har slått seg vrang..
Dusterygg! Be den skjerpe seg. Her er AM hjemme fra bhg idag..... hadde stygg hoste da vi sto opp, men jeg begynner å mistenke at det bare var fordi hun var sint og gråt da hun trodde bare pappaen skulle stå opp.. hun må være hjemme i morgen også pga legetime, så jeg har bestilt sambo hjemme da også.. Bekkenet mitt klarer ikke dette.. (han er hjemme idag også altså, siden jeg selv har hatt legetime idag)

Dusterygg! Be den skjerpe seg. Her er AM hjemme fra bhg idag..... hadde stygg hoste da vi sto opp, men jeg begynner å mistenke at det bare var fordi hun var sint og gråt da hun trodde bare pappaen skulle stå opp.. hun må være hjemme i morgen også pga legetime, så jeg har bestilt sambo hjemme da også.. Bekkenet mitt klarer ikke dette.. (han er hjemme idag også altså, siden jeg selv har hatt legetime idag)
Var på kontroll idag, og jm måtte hjelpe meg opp fra benken :-P
M er også hjemme, både i dag og i morgen. Men kjenner det hadde vært godt å hatt henne i bhg idag!
Må fortsette på jerntabletter og kontroll på sykehuset på mandag da SF målet har flatet helt ut.

Var på kontroll idag, og jm måtte hjelpe meg opp fra benken :-P
M er også hjemme, både i dag og i morgen. Men kjenner det hadde vært godt å hatt henne i bhg idag!
Må fortsette på jerntabletter og kontroll på sykehuset på mandag da SF målet har flatet helt ut.
Greit å få kontrollert at alt er som det skal :-) Hvor langt er det til sykehuset forresten? Har vel hørt det før, men hodet mitt lagrer minst mulig informasjon om andre enn meg selv for tiden..

Greit å få kontrollert at alt er som det skal :-) Hvor langt er det til sykehuset forresten? Har vel hørt det før, men hodet mitt lagrer minst mulig informasjon om andre enn meg selv for tiden..
Hehe :-P har bare 10-15 minutt kjøring :-)

Back
Topp