Innom..
Godt nytt år, fininger
Godt nytt år <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innom..
Godt nytt år, fininger
Godt nyttår fininger finingerInnom..
Godt nytt år, fininger
Allerede? Tror kanskje jeg starter på mandagHar kasta jula ut!
Ja, ble lei mørketAllerede? Tror kanskje jeg starter på mandag
Mørket? Tror det blir mørkt og kjipt når jeg pakker bort alle de fine julelyseneJa, ble lei mørket
Ja,hadde så mørke julegardiner så satte opp hvite gardiner nåMørket? Tror det blir mørkt og kjipt når jeg pakker bort alle de fine julelysene
Jeg og er slik!Rydda bort jula i går her også Juletreet og siste rest røyk ut i dag. Deilig.
Det er alltid godt å pynte til jul, men like ivrig på å få jula ut rett over nyttår
Uffda?Egentlig i kjempe dårlig form.. Ny kontroll på tirsdag..
Lavt HB på forje kontroll og hos legen i romjula, til tross for jerntabletter.Uffda?
Usj.. hvordan merker du det? Jeg er så saaatans svimmel for tiden, kan ikke ta ut av oppvaskmaskinen uten sittepause!Lavt HB på forje kontroll og hos legen i romjula, til tross for jerntabletter.
Veldig sliten, vondt i hode og gidder ikke noe før jeg må legge meg nedpå. Kan sove i 12 timer, for så å ta en lur på kvelden før jeg går å soverUsj.. hvordan merker du det? Jeg er så saaatans svimmel for tiden, kan ikke ta ut av oppvaskmaskinen uten sittepause!
Ok såpass.. tror jeg må be om å få målt på tirsdag, det er sånn enkel i fingeren ikkesant?Veldig sliten, vondt i hode og gidder ikke noe før jeg må legge meg nedpå. Kan sove i 12 timer, for så å ta en lur på kvelden før jeg går å sover
JeppOk såpass.. tror jeg må be om å få målt på tirsdag, det er sånn enkel i fingeren ikkesant?