Innom fra min nye samsung s6 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd med den?Innom fra min nye samsung s6 ♡
Så langt ja Den er ganske lik s5 så langt, men jeg har ikke trykket så mye på den endaFornøyd med den?
Mannen var ikke så fornøyd med den. Men tror han har noe feil på sin. Plutselig kan han ikke trykke på skjermen, den virker ikke.Så langt ja Den er ganske lik s5 så langt, men jeg har ikke trykket så mye på den enda
Under konfigurasjon eller etterpå? Min "lagget" litt under konfigurasjon, den hoppa liksom litt fram og tilbake og satte igang flere prosesser samtidig og ble treg av den grunn Når det var ferdig så fungerte den fintMannen var ikke så fornøyd med den. Men tror han har noe feil på sin. Plutselig kan han ikke trykke på skjermen, den virker ikke.
Det kommer og går litt. Men det gjør ingenting, kan han se hvordan det er å ha en tlf som ikke fungere helt 100% min tlf er begynt å nynne på nest siste versUnder konfigurasjon eller etterpå? Min "lagget" litt under konfigurasjon, den hoppa liksom litt fram og tilbake og satte igang flere prosesser samtidig og ble treg av den grunn Når det var ferdig så fungerte den fint
Haha, ok S5en min drev å slo seg av, skjermen frøs osv.. sikkert bare veldig full av drit, men..Det kommer og går litt. Men det gjør ingenting, kan han se hvordan det er å ha en tlf som ikke fungere helt 100% min tlf er begynt å nynne på nest siste vers
Gubben sin s5 ble veeeldig treg, og skjermen begynte å flimre.Haha, ok S5en min drev å slo seg av, skjermen frøs osv.. sikkert bare veldig full av drit, men..
Vi får bare lære oss å kjøpe ny telefon en gang i året istedenfor å vente så lenge, det er jo det produsentene vilGubben sin s5 ble veeeldig treg, og skjermen begynte å flimre.
Eller slutte å ødelegge de vi kjøperVi får bare lære oss å kjøpe ny telefon en gang i året istedenfor å vente så lenge, det er jo det produsentene vil
Nja, nå synes jeg du er litt storforlangende...Eller slutte å ødelegge de vi kjøper
Jeg tror det er vanskeligere å lære seg å stå på ski med sånne som man har vanlige sko i, men samtidig så er det kanskje en prisforskjell man må ta hensyn til? Har ikke sett på sånt selv da AM fikk ski til jul i fjor. Her har det vært lite snø, så idag var tredje eller fjerde gang hun har hatt dem på føttene Sikkert lurt å tenke at de skal vare i flere sesonger ihvertfall, kan jo ikke kjøpe nye ski hvert år for å ta to eller tre skiturerNoen her som har ski til de skjønne små? Lurer på å kjøpe til joakim og tenkte at jeg skulle kjøpe brukt siden jeg ikke vet om han liker å stå på ski. Men vet ikke hvor stor skiene skal være og om jeg bør kjøpe sånne som han bruker vanlige sko i?
Jeg tror det er vanskeligere å lære seg å stå på ski med sånne som man har vanlige sko i, men samtidig så er det kanskje en prisforskjell man må ta hensyn til? Har ikke sett på sånt selv da AM fikk ski til jul i fjor. Her har det vært lite snø, så idag var tredje eller fjerde gang hun har hatt dem på føttene Sikkert lurt å tenke at de skal vare i flere sesonger ihvertfall, kan jo ikke kjøpe nye ski hvert år for å ta to eller tre skiturer
Aner ikke dessverre Kan måle dem i morgen om du vil Men, kanskje lurt å snakke med en forhandler? De vet jo sikkert hva som er lurtVet du hvor lange ski dere har? På nettet står det at de bør være like lang eller helst litt kortere enn ungen. Men det vil jo si at de blir for små neste sesong?
Aner ikke dessverre Kan måle dem i morgen om du vil Men, kanskje lurt å snakke med en forhandler? De vet jo sikkert hva som er lurt
Skal se hva jeg får til Minn meg gjerne på detHadde vært supert om du kunne målt de imorgen
Hadde håpet på å kjøpe brukt første gang siden jeg ikke aner om å kommer til å like det eller ikke. Jeg har ikke stått på ski på minst 15 år og då stod jeg på noen gamle treski som knapt nok gikk fremover. Men jeg håper han liker det så kan investere i godt utstyr til oss begge og dra på koselige skiturer
Åh, beklager at jeg svarer så sent. Bruker det minst mulig for jeg liker det ikke, men av og til er det helt nødvendig. Første gang han fikk kom det ingenting. Har aldri opplevd det før og jeg har satt mange klyx i min sykepleierjobb. Måtte gi ett til på ettermiddagen og da kom det etter hvert. Har gitt kanskje 5 ganger etterpå og da kommer det i løpet av 1 minutt. Hvordan går det nå?Tok bare et innlegg fra deg
Men hvor ofte bruker du microlax på ungen?
Nå har M stått i 30 minutter prøvd å få ut noe.