Hvis du titter innom her så..........

Pisker fløte å blander grøten i fløten. Og servereed rødsaus :-)
Hva er grøtgomme?
Koker opp grøten, har i sukker, kanelstang, rosiner, egg.. tror det var alt. Så spiser man det kaldt på brødskiva :-)

Innom på mårrakvisten for å ønske alle en god jul. Håper alle er friske, glade og har det fint <3
Fine gjengen!

Middagen skulle være i 4-5 tiden her hos svigermor idag. Der dårlig ut da det var grøt kl 14! Så da blir det vell ikke middag før i 8 tiden i kveld. Folk som ikke klarer å tenke på andre enn seg selv altså!

Tross en litt sein middag, og veeeldig mange gaver å åpne og et bekken som ikke er på min side idag, så var det en bra kveld :-)
Lille var helt i 100, og fikk mye fint :-)

Middagen skulle være i 4-5 tiden her hos svigermor idag. Der dårlig ut da det var grøt kl 14! Så da blir det vell ikke middag før i 8 tiden i kveld. Folk som ikke klarer å tenke på andre enn seg selv altså!
Vi hadde lagt en plan og fått svigermor med på at middagen skulle være ferdig 4 sånn at ikke pakkeåpninga ble så sent. Maten var på bordet klokka 5. :P Nytter liksom ikke å planlegge noe rundt dem :-) Men vi hadde heldigvis vært lure nok til å starte litt med pakkene før vi dro dit :-)

Vi hadde lagt en plan og fått svigermor med på at middagen skulle være ferdig 4 sånn at ikke pakkeåpninga ble så sent. Maten var på bordet klokka 5. :P Nytter liksom ikke å planlegge noe rundt dem :-) Men vi hadde heldigvis vært lure nok til å starte litt med pakkene før vi dro dit :-)
Vi begynte å åpne rundt 18.30, men var jo ikke ferdig før klokken var godt over 20, og da bare måtte M bade litt med ny dukken :-) var litt for gira, så hun sovnet ikke før kl 22.

Vi begynte å åpne rundt 18.30, men var jo ikke ferdig før klokken var godt over 20, og da bare måtte M bade litt med ny dukken :-) var litt for gira, så hun sovnet ikke før kl 22.
Oi.. Vi tok bare AM sine pakker ca 18:30, hun var ferdig ca 20 og fikk da legge seg med Dr McStuffins og Lambi ♡ Måtte opp et par turer for å roe henne ned, men det ble stille ca 21 ♡ Først da tok vi våre pakker :-)

Oi.. Vi tok bare AM sine pakker ca 18:30, hun var ferdig ca 20 og fikk da legge seg med Dr McStuffins og Lambi ♡ Måtte opp et par turer for å roe henne ned, men det ble stille ca 21 ♡ Først da tok vi våre pakker :-)
Vi tok alt samtidig :-) Melinda hjalp til med å åpne alle sine pakker :-)

Vi tok alt samtidig :-) Melinda hjalp til med å åpne alle sine pakker :-)
Sikkert kjempegøy for henne :-) Jeg hadde egentlig tenkt å prøve å la AM få ha sin faste leggetid hele jula, altså klokka 7, men det klarte jo svigers å ødelegge for meg :-) Men hallo, ungen tar ikke skade av det, jeg har bare noen fikse ideer innimellom :-)

Sikkert kjempegøy for henne :-) Jeg hadde egentlig tenkt å prøve å la AM få ha sin faste leggetid hele jula, altså klokka 7, men det klarte jo svigers å ødelegge for meg :-) Men hallo, ungen tar ikke skade av det, jeg har bare noen fikse ideer innimellom :-)
Hadde også lyst og beholde rutiner hele jula, men det er så utrolig vanskelig her hos svigermor.
Men nå er jo gavene åpnet, og resten av jula er bare avslapping, så da skal rutiner bli holdt :-)

Vi begynte å åpne rundt 18.30, men var jo ikke ferdig før klokken var godt over 20, og da bare måtte M bade litt med ny dukken :) var litt for gira, så hun sovnet ikke før kl 22.

Joakim sovnet ikke før 22.45. Vi kom hjem fra besøket rundt 20 og brukte altså over 2 timer på legging. Han sovnet ikke før jeg gikk å la meg

Back
Topp