Pisker fløte å blander grøten i fløten. Og servereed rødsausHvordan lager man riskrem? Jeg har rester.. Tenkte å lage grøtgomme, men jeg gidder faktisk ikke..
Hva er grøtgomme?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pisker fløte å blander grøten i fløten. Og servereed rødsausHvordan lager man riskrem? Jeg har rester.. Tenkte å lage grøtgomme, men jeg gidder faktisk ikke..
Koker opp grøten, har i sukker, kanelstang, rosiner, egg.. tror det var alt. Så spiser man det kaldt på brødskivaPisker fløte å blander grøten i fløten. Og servereed rødsaus
Hva er grøtgomme?
Øh, det hørtes ikke godt ut hilsen frøken redd for å smake nye ting.Koker opp grøten, har i sukker, kanelstang, rosiner, egg.. tror det var alt. Så spiser man det kaldt på brødskiva
Hehe, nei jeg synes heller ikke det høres godt ut, men jeg liker detØh, det hørtes ikke godt ut hilsen frøken redd for å smake nye ting.
Vi hadde lagt en plan og fått svigermor med på at middagen skulle være ferdig 4 sånn at ikke pakkeåpninga ble så sent. Maten var på bordet klokka 5. Nytter liksom ikke å planlegge noe rundt dem Men vi hadde heldigvis vært lure nok til å starte litt med pakkene før vi dro ditMiddagen skulle være i 4-5 tiden her hos svigermor idag. Der dårlig ut da det var grøt kl 14! Så da blir det vell ikke middag før i 8 tiden i kveld. Folk som ikke klarer å tenke på andre enn seg selv altså!
Vi begynte å åpne rundt 18.30, men var jo ikke ferdig før klokken var godt over 20, og da bare måtte M bade litt med ny dukken var litt for gira, så hun sovnet ikke før kl 22.Vi hadde lagt en plan og fått svigermor med på at middagen skulle være ferdig 4 sånn at ikke pakkeåpninga ble så sent. Maten var på bordet klokka 5. Nytter liksom ikke å planlegge noe rundt dem Men vi hadde heldigvis vært lure nok til å starte litt med pakkene før vi dro dit
Oi.. Vi tok bare AM sine pakker ca 18:30, hun var ferdig ca 20 og fikk da legge seg med Dr McStuffins og Lambi ♡ Måtte opp et par turer for å roe henne ned, men det ble stille ca 21 ♡ Først da tok vi våre pakkerVi begynte å åpne rundt 18.30, men var jo ikke ferdig før klokken var godt over 20, og da bare måtte M bade litt med ny dukken var litt for gira, så hun sovnet ikke før kl 22.
Vi tok alt samtidig Melinda hjalp til med å åpne alle sine pakkerOi.. Vi tok bare AM sine pakker ca 18:30, hun var ferdig ca 20 og fikk da legge seg med Dr McStuffins og Lambi ♡ Måtte opp et par turer for å roe henne ned, men det ble stille ca 21 ♡ Først da tok vi våre pakker
Sikkert kjempegøy for henne Jeg hadde egentlig tenkt å prøve å la AM få ha sin faste leggetid hele jula, altså klokka 7, men det klarte jo svigers å ødelegge for meg Men hallo, ungen tar ikke skade av det, jeg har bare noen fikse ideer innimellomVi tok alt samtidig Melinda hjalp til med å åpne alle sine pakker
Hadde også lyst og beholde rutiner hele jula, men det er så utrolig vanskelig her hos svigermor.Sikkert kjempegøy for henne Jeg hadde egentlig tenkt å prøve å la AM få ha sin faste leggetid hele jula, altså klokka 7, men det klarte jo svigers å ødelegge for meg Men hallo, ungen tar ikke skade av det, jeg har bare noen fikse ideer innimellom
Det skal ikke være enkelt med svigermødre ;-) God jul videre! ♡Hadde også lyst og beholde rutiner hele jula, men det er så utrolig vanskelig her hos svigermor.
Men nå er jo gavene åpnet, og resten av jula er bare avslapping, så da skal rutiner bli holdt
Nei, de er ikke enkle å ha med å gjøreDet skal ikke være enkelt med svigermødre ;-) God jul videre! ♡
Vi begynte å åpne rundt 18.30, men var jo ikke ferdig før klokken var godt over 20, og da bare måtte M bade litt med ny dukken var litt for gira, så hun sovnet ikke før kl 22.
God jul alle sammen ♡