Det gadd egentlig ikke jeg heller. . Lurer på hva jeg skal prioritere å rydde idag.. har en mistanke om at soverommet vårt får vente til nyttår..Send noen hit opp. Gidder ikke å bake
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gadd egentlig ikke jeg heller. . Lurer på hva jeg skal prioritere å rydde idag.. har en mistanke om at soverommet vårt får vente til nyttår..Send noen hit opp. Gidder ikke å bake
Vi har ikke ull under pentøyet. Vi skal jo bare være inne.Ble plutselig usikker på hva jeg bør kle på j på julaften. Altså han skal gå med en svart bukse og en grønn skjorte, men trenger han ulklær under? Han skal rett fra farmoren i en varm bil og rett fra bilen inn i besøk. Og det er jo mellom 7 og 10 varmegrader og regn. Bør jeg ta ull under og ta av buksen og skjorten etter en stund, eller la han gå uten ull under og bruke bukse og skjorte i hele besøket?
Vi har ikke ull under pentøyet. Vi skal jo bare være inne.
Det går nok helt greit.Var det jeg og tenkte. Men er så vant til at han bare går med ull. Men han er jo så stor no at det kanskje er bedre å gå med klær ja.
Hadde ikke tatt ullklær på.Ble plutselig usikker på hva jeg bør kle på j på julaften. Altså han skal gå med en svart bukse og en grønn skjorte, men trenger han ulklær under? Han skal rett fra farmoren i en varm bil og rett fra bilen inn i besøk. Og det er jo mellom 7 og 10 varmegrader og regn. Bør jeg ta ull under og ta av buksen og skjorten etter en stund, eller la han gå uten ull under og bruke bukse og skjorte i hele besøket?
Jeg må spise ribbeInnom. Snart starte til svigermor å feire jul der i år. Blir en merkelig jul uten pinnekjøtt på julaften, men juleskinke..
Æsj, det spiser jeg ikke uansett..Jeg må spise ribbe
Kjedeligste julematen.. Heldigvis skal vi spise hjemmelutet fisk på første juledag, og pinnekjøtt ved tidligste mulige anledning ♡Æsj, det spiser jeg ikke uansett..
Får faktisk pinnekjøtt idag, så skal klare å overleveKjedeligste julematen.. Heldigvis skal vi spise hjemmelutet fisk på første juledag, og pinnekjøtt ved tidligste mulige anledning ♡
Jeg prøvde å koke grøt idag.. Ingen av oss liker det Men det er jo liksom lillejulaftenmatFår faktisk pinnekjøtt idag, så skal klare å overleve
Skinka er skikkelig god altså, bare veldig uvant å spise det
Hehe jeg liker grøt, men har ikke brukt å ha det på lille julaften før barna ble stor nok til å rope julegrøtJeg prøvde å koke grøt idag.. Ingen av oss liker det Men det er jo liksom lillejulaftenmat
Hvordan lager man riskrem? Jeg har rester.. Tenkte å lage grøtgomme, men jeg gidder faktisk ikke..Hehe jeg liker grøt, men har ikke brukt å ha det på lille julaften før barna ble stor nok til å rope julegrøt
Og da ble det riskrem til dessert på juleaften, noe jeg absolutt ikke liker!