Hvis du titter innom her så..........

Send noen hit opp. Gidder ikke å bake :-P
Det gadd egentlig ikke jeg heller. . :P Lurer på hva jeg skal prioritere å rydde idag.. har en mistanke om at soverommet vårt får vente til nyttår.. :P

Sliten... Har hatt nesten alle unga i familien her hos mamma siden søndag.

Ble plutselig usikker på hva jeg bør kle på j på julaften. Altså han skal gå med en svart bukse og en grønn skjorte, men trenger han ulklær under? Han skal rett fra farmoren i en varm bil og rett fra bilen inn i besøk. Og det er jo mellom 7 og 10 varmegrader og regn. Bør jeg ta ull under og ta av buksen og skjorten etter en stund, eller la han gå uten ull under og bruke bukse og skjorte i hele besøket?

Ble plutselig usikker på hva jeg bør kle på j på julaften. Altså han skal gå med en svart bukse og en grønn skjorte, men trenger han ulklær under? Han skal rett fra farmoren i en varm bil og rett fra bilen inn i besøk. Og det er jo mellom 7 og 10 varmegrader og regn. Bør jeg ta ull under og ta av buksen og skjorten etter en stund, eller la han gå uten ull under og bruke bukse og skjorte i hele besøket?
Vi har ikke ull under pentøyet. Vi skal jo bare være inne.

Innom. Snart starte til svigermor å feire jul der i år. Blir en merkelig jul uten pinnekjøtt på julaften, men juleskinke..

Hadde ikke tatt ullklær på.

Kjedeligste julematen.. Heldigvis skal vi spise hjemmelutet fisk på første juledag, og pinnekjøtt ved tidligste mulige anledning ♡
Får faktisk pinnekjøtt idag, så skal klare å overleve :-P
Skinka er skikkelig god altså, bare veldig uvant å spise det :-P

Jeg prøvde å koke grøt idag.. Ingen av oss liker det :P Men det er jo liksom lillejulaftenmat :P
Hehe :-P jeg liker grøt, men har ikke brukt å ha det på lille julaften før barna ble stor nok til å rope julegrøt :p
Og da ble det riskrem til dessert på juleaften, noe jeg absolutt ikke liker! :-P

Hehe :-P jeg liker grøt, men har ikke brukt å ha det på lille julaften før barna ble stor nok til å rope julegrøt :p
Og da ble det riskrem til dessert på juleaften, noe jeg absolutt ikke liker! :-P
Hvordan lager man riskrem? :-) Jeg har rester.. :P Tenkte å lage grøtgomme, men jeg gidder faktisk ikke..

Back
Topp