Hvis du titter innom her så..........

Vært ute å måkket snø fra innkjøringa, da en fjott med 4-hjuling hadde kjørt masse snø ned i innkjøringa våres. Og tror dere ikke en gamling med traktor og fres kommer å spruter all snøen ned i innkjøringa igjen??? I år kommer jeg til å si ifra til han, enten får han kutte ut, ellers så får han brøyte hos oss gratis! Hormoner er topp til tider!

Vært ute å måkket snø fra innkjøringa, da en fjott med 4-hjuling hadde kjørt masse snø ned i innkjøringa våres. Og tror dere ikke en gamling med traktor og fres kommer å spruter all snøen ned i innkjøringa igjen??? I år kommer jeg til å si ifra til han, enten får han kutte ut, ellers så får han brøyte hos oss gratis! Hormoner er topp til tider!
Jeg vil også ha snø!!!! Vil selvfølgelig at den kommer ferdig måket da.. :) Her er det 10 varmegrader og regn:(

Mannen er på kino, så jeg snek lille opp i senga vår med meg... Jeg er så vanvittig husredd...

Innom. Er en selvfølge at lille skal sove lenge når vi godt kunne ha stått opp tidlig så hun sov i bilen på tur til mamma. Men men...
Også har lille mann i magen snudd seg i seteleie igjen :-(

Juleferie...ville unger som våkner før fuglene fiser.
Jaja, må være glad de våkner, sier mi mor, som alldeles ikke hadde tenkt å hjelpe med noenting.. :p

Tannlegen. Tror jeg dør på meg selv, så nervøs!

Innom fra leggetid! Hater leggetid! Nå prøver mamma å legge henne.

Leggetid suger. Har vært lett en periode, nå er det trasshelvete.. med hyling..
Var bare hyl her å. Men så gikk mamma inn å sa at nå måtte hun sove. Så da sluttet hun, å la seg ned i senga å sovnet...

Back
Topp