Aha Jeg skal prøve å få slappet litt av i morgen, etter todagers bytur med påfølgende nissefest i barnehagen Bekkenet mitt klikka tidligere idag, men jeg klarte heldigvis å "gå det løs" igjenNeh Tenkte jeg skulle ta sovingen hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha Jeg skal prøve å få slappet litt av i morgen, etter todagers bytur med påfølgende nissefest i barnehagen Bekkenet mitt klikka tidligere idag, men jeg klarte heldigvis å "gå det løs" igjenNeh Tenkte jeg skulle ta sovingen hjemme
Aha Jeg skal prøve å få slappet litt av i morgen, etter todagers bytur med påfølgende nissefest i barnehagen Bekkenet mitt klikka tidligere idag, men jeg klarte heldigvis å "gå det løs" igjen
Fikk sambo til å stramme bekkenbeltet mitt skikkelig en stund og det hjalp veldigHøres ut som en god plan Så bra!
Fikk sambo til å stramme bekkenbeltet mitt skikkelig en stund og det hjalp veldig
Får snart hjerteinfarkt av disse håndball jentene!
Måååårnings! Jeg ligger i senga enda! på trass siden jeg måtte kle på AM før sambo kunne stå opp med henne.. Trenger mer søvn, men har jo ikke sjans å sove mer nå som jeg har vært våken en stund..God morgen!!
Måååårnings! Jeg ligger i senga enda! på trass siden jeg måtte kle på AM før sambo kunne stå opp med henne.. Trenger mer søvn, men har jo ikke sjans å sove mer nå som jeg har vært våken en stund..
Jepp.. Han skal alltid ligge lengst mulig i senga, og kan godt la AM se film før de står opp, noe jeg også selvfølgelig kan finne på en sjelden gang, men hun må jo få noe mat uansett..Så deilig! Og unødvendig av han!
Jepp.. Han skal alltid ligge lengst mulig i senga, og kan godt la AM se film før de står opp, noe jeg også selvfølgelig kan finne på en sjelden gang, men hun må jo få noe mat uansett..
Jeg blir sur for jeg får jo ikke sove den tiden han skal ha henne våken på rommet vårt uansett Dustemann. Får lage noen nye regler når lillebror kommer, men jeg ser vel for meg at det blir jeg som må stå opp med begge da. .Veldig unødvendig... Hadde en periode hvor lille gikk og hentet nettbrettet og satte seg hos oss og så på, men jeg hadde ikke oppfordret til det hvis det var min tur til å stå opp!
Jeg blir sur for jeg får jo ikke sove den tiden han skal ha henne våken på rommet vårt uansett Dustemann. Får lage noen nye regler når lillebror kommer, men jeg ser vel for meg at det blir jeg som må stå opp med begge da. .
Nei huff, harde liv osv...Spørs vel det Ikke lett for mannfolka