Hva er egentlig trikset med fattigmenn? Ble en smule mislykka..
Gudene veit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er egentlig trikset med fattigmenn? Ble en smule mislykka..
De skal jo liksom kjevles tynt, men deigen var jo så klissete så jeg måtte ha mer mel for å kunne kjevle den ut.. ble litt tykke rare fattigmenn, men sambo påstår at de er godeGudene veit
De skal jo liksom kjevles tynt, men deigen var jo så klissete så jeg måtte ha mer mel for å kunne kjevle den ut.. ble litt tykke rare fattigmenn, men sambo påstår at de er gode
Hva gjør du idag da?Hehehe
Hva gjør du idag da?
Har festet tråder i et par votter Nå skal jeg snart finne frem julegaver og kort som skal avgårde i posten og få skrevet på adresser og såntJobber Vil hjem! Der da?
Har festet tråder i et par votter Nå skal jeg snart finne frem julegaver og kort som skal avgårde i posten og få skrevet på adresser og sånt
Skulle helst vært ferdig med denne delenSå koselig Juleforberedelser er så stas
Skulle helst vært ferdig med denne delen
Har kun handla 1 av 30 gaver jeg,og vil påstå at det er værste jobben!!Skulle helst vært ferdig med denne delen
Da håper jeg du ikke har planer om å sende noen i posten Jeg orka ikke bytur og stress, så alt ble bestilt på nettHar kun handla 1 av 30 gaver jeg,og vil påstå at det er værste jobben!!
Nei,jeg må nok ut i butikkene.. Hater å handle julegaver,så utsetter det alltid altfor lenge..Da håper jeg du ikke har planer om å sende noen i posten Jeg orka ikke bytur og stress, så alt ble bestilt på nett
Jeg hater stress-biten, så jeg prøver å komme igang tidlig Har sambo og noen få vennegaver igjen nåNei,jeg må nok ut i butikkene.. Hater å handle julegaver,så utsetter det alltid altfor lenge..
Di siste årene har jeg bare brå handlet alle gavene på en time,veit stort sett hva jeg skal ha før jeg går ut da..Jeg hater stress-biten, så jeg prøver å komme igang tidlig Har sambo og noen få vennegaver igjen nå
Det er alltid lurt å ha en planDi siste årene har jeg bare brå handlet alle gavene på en time,veit stort sett hva jeg skal ha før jeg går ut da..
Huffda Får du noen tips på helsestasjonen? Drikker hun nok og sånn? ♡Bokstavelig talt drit lei av at M er konstant hard i magen! Idag måtte hun få microlax for å få ut noe..