Hvis du titter innom her så..........

Åh, beklager at jeg svarer så sent. Bruker det minst mulig for jeg liker det ikke, men av og til er det helt nødvendig. Første gang han fikk kom det ingenting. Har aldri opplevd det før og jeg har satt mange klyx i min sykepleierjobb. Måtte gi ett til på ettermiddagen og da kom det etter hvert. Har gitt kanskje 5 ganger etterpå og da kommer det i løpet av 1 minutt. Hvordan går det nå?
De siste dagene har hun fått til uten. I går var det ganske bløtt, mens idag var det masse små kuler. Men hun har klaget på vondt i magen de siste dagene, så jeg vet ikke..

Aner ikke dessverre :-) Kan måle dem i morgen om du vil :-) Men, kanskje lurt å snakke med en forhandler? :-) De vet jo sikkert hva som er lurt :-)
Du bør kjøpe korte ski til barn. Du kan bruke de i mange år. Det er bedre for de små å lære å gå på korte ski. Det er morsommere å gå på ski når man mestrer det - og tro meg det er mye lettere på korte ski. Min erfaring :)

Edit: quota feil! Skulle til maisen :D

Hadde vært supert om du kunne målt de imorgen :)
Hadde håpet på å kjøpe brukt første gang siden jeg ikke aner om å kommer til å like det eller ikke. Jeg har ikke stått på ski på minst 15 år og då stod jeg på noen gamle treski som knapt nok gikk fremover. Men jeg håper han liker det så kan investere i godt utstyr til oss begge og dra på koselige skiturer :)
Har skrevet til deg, men quota hønsa i stedet. Se over her.

De siste dagene har hun fått til uten. I går var det ganske bløtt, mens idag var det masse små kuler. Men hun har klaget på vondt i magen de siste dagene, så jeg vet ikke..
Min har ikke bæsja siden forrige klyx. Husker ikke når det var, men er lenge siden. Begynte i dag å klage på magen. Jeg kjører på med movicol, men må vel sette nytt på han igjen..

Du bør kjøpe korte ski til barn. Du kan bruke de i mange år. Det er bedre for de små å lære å gå på korte ski. Det er morsommere å gå på ski når man mestrer det - og tro meg det er mye lettere på korte ski. Min erfaring :)

Edit: quota feil! Skulle til maisen :D

Ser de selger sånne som du bruker på vanlige sko til 250 på obs. Tror du det er godt nok eller anbefaler du sånne med skisko til?

Innom. Fyrer i ovnen å holder kulda ute. 20- idag.

Ser de selger sånne som du bruker på vanlige sko til 250 på obs. Tror du det er godt nok eller anbefaler du sånne med skisko til?
Har brukt slike med vanlige sko til alle mine 3 de første sesongene. Er ikke så lenge de orker å gå på ski i starten så synes det er godt å slippe å bytte sko hele tiden. Hadde gått for det. Kan jo alltids selge di etterpå.

Uff! Her er det ca +2 og jeg synes det er kaldt:p
I fjord på denne tiden så (var heldigvis ikke hjemme da) hadde det vært 47- i følge max og min på gradestokken :-o
Er glad vi ikke var hjemme da :-P

Innom :-)

Fikk besøk av et vennepar og ettåringen deres i går, hadde en utrolig hyggelig ettermiddag med biffmiddag, så la vi ungene kl 19, og fortsatte med Settlers of Catan og juleøl/julebrus :-) God lang frokost i morges før de dro :-)

Fikk besøk av et vennepar og ettåringen deres i går, hadde en utrolig hyggelig ettermiddag med biffmiddag, så la vi ungene kl 19, og fortsatte med Settlers of Catan og juleøl/julebrus :-) God lang frokost i morges før de dro :-)

Så veldig koselig ut på Snap :)

Det var det ♡ Godt å endelig få utvidet vennekretsen litt med folk som faktisk gidder å være med på ting :-) Kan ikke si så mye, for jeg gjør ikke en dritt selv for tiden :P Men heldigvis har de en unge selv så de har forståelse for hvor lite jeg orker nå som jeg er høygravid :-)

Så kjekt!! Nei, men det er jo heldigvis bare en kort periode :)

Back
Topp