Hvis du titter innom her så..........

Her var det omvendt :-P funka forran, men ikke bak :-P nei, varmeputa og sofaen er best :-P
Så rar du er! :-P Jeg har glemt å kjøpe rispute, det har jeg hatt lyst på leeenge.. har vel varmeflaske en eller annen plass, men ser for meg at jeg hadde blitt gal av varmen akkurat nå :-P

Så rar du er! :-P Jeg har glemt å kjøpe rispute, det har jeg hatt lyst på leeenge.. har vel varmeflaske en eller annen plass, men ser for meg at jeg hadde blitt gal av varmen akkurat nå :-P
Har også vurdert rispute, men aldri gidda å skaffe meg det :-P
Ble bra svett i sted, men det er kun for at det var fyr i ovnen, og middagen sto på :-P

Vært i dusjen, lyst på kake. Verdensbeste, suksessterte, sjokolade kake. Har glemt å kjøpe mel, så får ikke bakt heller.
Gidder ikke å kjøre på butikken heller :-P

Trøtt... Lenge leve jobb... Får heldigvis en kveld ekstra med gutta mine da <3

Jeg får ikke skikkelig fyr i ovnen.. burde dusje.. sitter og ser meg blind på oppbevaring på IKEA.no.. Litt sulten.. hardt liv! :P

Jeg får ikke skikkelig fyr i ovnen.. burde dusje.. sitter og ser meg blind på oppbevaring på IKEA.no.. Litt sulten.. hardt liv! :P
Idag fikk jeg skikkelig fyr i ovnen :-P
Og har spist 3 brødskiver til frokost, og nå snart 2 brødskiver julebrød med masse smør, og fikk lyst på melk!

Idag fikk jeg skikkelig fyr i ovnen :-P
Og har spist 3 brødskiver til frokost, og nå snart 2 brødskiver julebrød med masse smør, og fikk lyst på melk!
Jeg vurderte å ta opp et julebrød i går, men jeg har ikke noe godt pålegg akkurat nå så da gadd jeg ikke.. får sende sambo på butikken idag ;-)

Back
Topp