....... ?!?!? Ta med ugla, de trenger nok å få noen gode gloser der.. jeg hadde blitt sint!Legevakta gadd ikke se på ho.. har vært våkne i hele natt. Ho fikk det I ansiktet I natt og klødde seg til blods. Er hakket bedre nå da heldigvis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
....... ?!?!? Ta med ugla, de trenger nok å få noen gode gloser der.. jeg hadde blitt sint!Legevakta gadd ikke se på ho.. har vært våkne i hele natt. Ho fikk det I ansiktet I natt og klødde seg til blods. Er hakket bedre nå da heldigvis!
Noen som vet hva slags eksem dette er? Trodde det var elveblest, tror fortsatt det. Men er ikke sikker. Ho har vært sjuk i over 1 uke. Forkjøla og hoster og hatt feber..
Det kan jo absolutt være elveblest, men helt vilt at de ikke vil se på henne!!
Vi skal dit nå klokka 5. Ho blir ikke bedre Får håpe det er noen oppegående folk der da.. pleier nemlig ikke være det!
Hvordan går det?Vi skal dit nå klokka 5. Ho blir ikke bedre Får håpe det er noen oppegående folk der da.. pleier nemlig ikke være det!
Hvordan går det?
Gahhhhhh. .. var de enige i at det var elveblest da? Eller hva sa de?Gikk greit, fikk bare noe flytende allergimedisin. Men ser ingen tegn til bedring!
Jeg også..Innom.
Fikk snappen, hva skjer?Innom fra sykehuset Et av mange stopp idag Kontrollprøver av gubbis Håper svarene kommer fort, for jeg mistenker mangel på D-vitamin igjen!
Fikk snappen, hva skjer?
Haha, skulle ikke like, bomma på quote ;-) Håper du får fiksa gubben ;-)Bare slappe tilstander i heimen! Jeg blir gal!
Haha, skulle ikke like, bomma på quote ;-) Håper du får fiksa gubben ;-)
Auda! Har du hatt kaldt vann på i et kvarter ?Brant fingeren da jeg skulle lage pepperkakehus... :'(
Auda! Har du hatt kaldt vann på i et kvarter ?
Huff ♡Jupp... Og brannsalve og xylocain... Slutter vel å brenne snart....