Hvis du titter innom her så..........

Romvesener som kommer til jorden, men de må flytte alle menneskene til spesielle steder for å få plass selv. Ene romvesenet blir venner med ei jente som ved en feil ikke blir flyttet :) De leter etter mammaen hennes og han prøver å rydde opp i feilene sine :) Veldig søt film :) :) Og mye humor! Sheldon fra Big Bang Theory som har stemmen til romvesenet!
Høres koselig ut :-)

Endelig i "bra" form igjen. Nå er snuppa i bhg, og jeg koker egg å skal prøve å spise litt før jeg går i dusjen. Hater spysyken!

Innom fra gamleleiligheten :) Rydder og rydder :p Så sinnsykt mye ting man får i hus på bare noen få år! :O

Sliten... Merker jeg ikke er helt i form, men presser på :p Kan høre på kroppen en annen dag :p

Så masse luft i magen!!! Fikk til å spise middag, men tror det ble for mye. 1 fiskekake å litt spagetti :-P

Innom. Får vondt i magen når jeg hoster.. Er det ikke det ene, så er det det andre.

Jeg kan ikke nyse når jeg ligger på rygg, da får jeg sykt vondt! Må huske å snu meg over på siden når jeg kjenner et nys er på vei. .
Nyse må jeg også forberede meg på :-P
Men tror nå at kroppen er så sliten etter alt sykdom at den takler ingenting.

Back
Topp