Hvis du titter innom her så..........

M er hjemme her å idag. Men hittil har hun vært snill :-P
Her har vi hatt mystisk hylskriking uten grunn.. men nå er hun fornøyd, har drukket masse biola og spist en halv havrekjeks.. :P

Hos svigermor for en lang helg. Skal få gubben til å bli ferdig med alt av listing på kjøkkenet før snekkeren svigerbror kommer til jul, så slipper han å klage på det.
Snuppa sovna av fort som fy i forhold til hjemme! Er overrasket!
Og lille i magen ligger på tverra å prøver å lage hull i siden på magen...
Hadde lav HB og spor av protein i urin, så medisin mot HB å ny kontroll om 14 dager.

Innom igjen... Så trøtt etter bare 3 timer søvn i natt, så snart senga <3 I natt er det uaktuelt med 4 (!!!) kosedyr i senga og en sønn som ligger som en sjøstjerne!

Jeg skal gå og legge meg.. har sovet litt på sambo på sofaen, og drukket litt biola for å få bukt med sure oppstøt/halsbrann.. blæ..

Noen som vet hva slags eksem dette er? Trodde det var elveblest, tror fortsatt det. Men er ikke sikker. Ho har vært sjuk i over 1 uke. Forkjøla og hoster og hatt feber..

Vedlegg

• 1449343625807.jpg
    1449343625807.jpg
    27,6 KB · Visninger: 15
  • 1449343633810.jpg
    1449343633810.jpg
    38,4 KB · Visninger: 15
Jeg ville tatt henne med til legen og spurt der, så jo skikkelig kjipt ut :( God bedring!
Legevakta gadd ikke se på ho.. har vært våkne i hele natt. Ho fikk det I ansiktet I natt og klødde seg til blods. Er hakket bedre nå da heldigvis!

Back
Topp