Hvis du titter innom her så..........

Sulten, og har sååå sykt lyst på sjokolade!!

Nå skal jeg legge meg!

Innom før MR... Jeg har så grisevondt i bekkenet etter å ha gått hit, så blir spennende å ligge i en evighet!

Innom igjen. Bakt brød. Lille har ikke ville sove idag, så blir tidlig kveld på henne. Heldigvis barnehage dag i morgen så jeg kan slappe litt av :-)

Flinkis! Bake brød til meg også? Jeg har stekt krumkaker idag, det virka mer overkommelig enn brød.. :P
Måtte bake brød. Kidn har fått matlysten tilbake å spiste 3 brødskiver å et eple til kvelds. :-) var tom for brød :-P
Krumkaker gidder jeg ikke bake siden jeg ikke spiser det :-P men skal bake julebrød snart :-P

Måtte bake brød. Kidn har fått matlysten tilbake å spiste 3 brødskiver å et eple til kvelds. :-) var tom for brød :-P
Krumkaker gidder jeg ikke bake siden jeg ikke spiser det :-P men skal bake julebrød snart :-P
Jeg må få ut fingeren og bake brød, julebrød, vørterbrød og rundstykker.. Gahhhhhh...

Kun julebrød å suksessterte her :-P tror ikke jeg gidder å bake noe annet :-P
Det er kjedelig å bake alene :P Har hatt AM med på kokosmakroner og krumkaker, bakt smultringer sammen med sambo, og bakt kvite kakemenn og sjakkruter sammen med en venninne. Eneste jeg har laget alene så langt er vel egentlig vepsebol, og de må jeg lage en gang til for det ble tomt på mystisk vis :P

Det er kjedelig å bake alene :P Har hatt AM med på kokosmakroner og krumkaker, bakt smultringer sammen med sambo, og bakt kvite kakemenn og sjakkruter sammen med en venninne. Eneste jeg har laget alene så langt er vel egentlig vepsebol, og de må jeg lage en gang til for det ble tomt på mystisk vis :P
Jeg har ikke bakt noe til jul enda :-P kun bestilt lefser fra mamma :-P
Hva er vepsebol?

Back
Topp