Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det bra?Da har man holdt kurs igjen! Helt gjennomsvett jeg :O
Flinkis! Bake brød til meg også? Jeg har stekt krumkaker idag, det virka mer overkommelig enn brød..Innom igjen. Bakt brød. Lille har ikke ville sove idag, så blir tidlig kveld på henne. Heldigvis barnehage dag i morgen så jeg kan slappe litt av
Måtte bake brød. Kidn har fått matlysten tilbake å spiste 3 brødskiver å et eple til kvelds. var tom for brødFlinkis! Bake brød til meg også? Jeg har stekt krumkaker idag, det virka mer overkommelig enn brød..
Jeg må få ut fingeren og bake brød, julebrød, vørterbrød og rundstykker.. Gahhhhhh...Måtte bake brød. Kidn har fått matlysten tilbake å spiste 3 brødskiver å et eple til kvelds. var tom for brød
Krumkaker gidder jeg ikke bake siden jeg ikke spiser det men skal bake julebrød snart
Kun julebrød å suksessterte her tror ikke jeg gidder å bake noe annetJeg må få ut fingeren og bake brød, julebrød, vørterbrød og rundstykker.. Gahhhhhh...
Det er kjedelig å bake alene Har hatt AM med på kokosmakroner og krumkaker, bakt smultringer sammen med sambo, og bakt kvite kakemenn og sjakkruter sammen med en venninne. Eneste jeg har laget alene så langt er vel egentlig vepsebol, og de må jeg lage en gang til for det ble tomt på mystisk visKun julebrød å suksessterte her tror ikke jeg gidder å bake noe annet
Jeg har ikke bakt noe til jul enda kun bestilt lefser fra mammaDet er kjedelig å bake alene Har hatt AM med på kokosmakroner og krumkaker, bakt smultringer sammen med sambo, og bakt kvite kakemenn og sjakkruter sammen med en venninne. Eneste jeg har laget alene så langt er vel egentlig vepsebol, og de må jeg lage en gang til for det ble tomt på mystisk vis
Den helvetes marengsen med sjokolade og mandler som ble delt på februarforumet eller fbgruppa....... Den var GOD..Jeg har ikke bakt noe til jul enda kun bestilt lefser fra mamma
Hva er vepsebol?
Åh,har tydeligvis hatt selvkontroll å ikke gått inn å sett på den oppskriftenDen helvetes marengsen med sjokolade og mandler som ble delt på februarforumet eller fbgruppa....... Den var GOD..
Vil du ha link?Åh,har tydeligvis hatt selvkontroll å ikke gått inn å sett på den oppskriften
Klare meg uten en stund til fantasere bare om julebrød med masse smør påVil du ha link?