Og julebrunost på ♡ Den oppdaga jeg i fjor, namme!Klare meg uten en stund til fantasere bare om julebrød med masse smør på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og julebrunost på ♡ Den oppdaga jeg i fjor, namme!Klare meg uten en stund til fantasere bare om julebrød med masse smør på
Finnes det egen julebrunost??Og julebrunost på ♡ Den oppdaga jeg i fjor, namme!
Jepp!!! Og den er GOD ♡Finnes det egen julebrunost??
Kansje prøve den å daJepp!!! Og den er GOD ♡
Jeg også.. vil ha julebrød.. eller en bolle..Kansje prøve den å da
Ble plutselig sulten her....
Blir fersk brød her, så snart jeg gidder å reise meg fra sofaenJeg også.. vil ha julebrød.. eller en bolle..
Sendte sambo i fryseren etter en pose bollerBlir fersk brød her, så snart jeg gidder å reise meg fra sofaen
Hehe sånn det skal væreSendte sambo i fryseren etter en pose boller
Må ha litt kustusHehe sånn det skal være
Ja, ellers blir det jo ikke så trivelig i husetMå ha litt kustus
Fikk litt lyst til å jukse og ta fram julebrunosten allerede.. sulten!Ja, ellers blir det jo ikke så trivelig i huset
Heheh nå våknet lille i magen, har flere gang en fot som prøver å komme ut på siden av magen vondt når han ligger å presser på ribbeinaFikk litt lyst til å jukse og ta fram julebrunosten allerede.. sulten!
Min gjør så mye rart, jeg forstår sjelden hvilken kroppsdel han bruker til de ulike bevegelseneHeheh nå våknet lille i magen, har flere gang en fot som prøver å komme ut på siden av magen vondt når han ligger å presser på ribbeina
Kjenner litt forskjel, sparkene er skikkelig kraftig, mens slagene er litt mer som killing nå har han heldigvis lagt seg med hode ned, så det kjennes ikke ut som det skal komme en fot ut av rompaMin gjør så mye rart, jeg forstår sjelden hvilken kroppsdel han bruker til de ulike bevegelsene
Gikk det bra?
I noen sammenhenger er jo 15 en liten gruppe Du er flink altså!!Ganske Eller, var litt uforberedt, men føler jeg hadde greit kontroll Ble helt lamma når jeg så hvor mange de var da :O Trodde det skulle være en liten gruppe, men de var jo fader meg 15 stykker eller noe :O
I noen sammenhenger er jo 15 en liten gruppe Du er flink altså!!