Hvis du titter innom her så..........

Hvordan går det? På dødens rand sikkert?
Ganske ille! Gudskjelov så har vi flere soverom,så jeg slipper dissa "dødelige" bassiluskene han har.. ;) Han kommer seg igjennom jobb dagen da,men da er han skikkelig dårlig da han kommer hjem altså! Det morsomste er at jeg skal jobbe i helga,så han har ungene alene fra i morgen tidlig til kl ti søndags kveld.. :) Da får han kjenne på hvordan det er å være pappa tenker jeg... Moooohahaha!! :)

Oh nooooooo!!!!!!! Er det mulig?! :(
Ja :-( drakk masse julebrus her i forje uke, og sto flammer ut av halsen min. Så gikk det 1 dag der jeg ikke drakk det, og da var det bare antydning til halsbrann. Så har ikke drukket det siden da, og har ikke trengt noe halsbrann medisin.

Ja :-( drakk masse julebrus her i forje uke, og sto flammer ut av halsen min. Så gikk det 1 dag der jeg ikke drakk det, og da var det bare antydning til halsbrann. Så har ikke drukket det siden da, og har ikke trengt noe halsbrann medisin.
Jeg er så sprø at jeg hadde prøvd.. :P sånn i tilfelle! :P

Skulle endelig bake, så har jeg glemt å kjøpe mel...!

Sendte gubben på butikken :-P så nå står julebrød til etterheving :-)
Jeg gidder aldri å forheve, men det måtte til idag siden jeg holdt på å svime av når deigen var nesten ferdig.. :P Ble litt heving før siste melrest og litt heving før rosiner og en del heving etter rosiner mens jeg mota meg opp til å vaske benken og bake ut :-P

Back
Topp