Mmmmm, smuuuugspise ♡ Når ungen er våken må man jo gomle litt i skjul
Ja Nammenam!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmmm, smuuuugspise ♡ Når ungen er våken må man jo gomle litt i skjul
Jeg var flink idag da, gikk forbi sjokoladehylla uten å plukke med meg noe!Ja Nammenam!
Jeg var flink idag da, gikk forbi sjokoladehylla uten å plukke med meg noe!
Kan jo late som om jeg ikke plukka en pose godt&blandet og to poser med Olaf Sands rifla pottitflak .....Flinka!!
Kan jo late som om jeg ikke plukka en pose godt&blandet og to poser med Olaf Sands rifla pottitflak .....
Nesten flink? Hadde veldig lyst på sjokkis også, men siden jeg vet at den hadde blitt spist opp på null komma niks så ble den igjen i butikken Resten ligger i skapet enn så lengeHahahaha
Ganske ille! Gudskjelov så har vi flere soverom,så jeg slipper dissa "dødelige" bassiluskene han har.. Han kommer seg igjennom jobb dagen da,men da er han skikkelig dårlig da han kommer hjem altså! Det morsomste er at jeg skal jobbe i helga,så han har ungene alene fra i morgen tidlig til kl ti søndags kveld.. Da får han kjenne på hvordan det er å være pappa tenker jeg... Moooohahaha!!Hvordan går det? På dødens rand sikkert?
Får halsbrann av julebrus :-(Julebrus..... Jeg kommer til å legge på meg 20kg mot termin
Oh nooooooo!!!!!!! Er det mulig?!Får halsbrann av julebrus :-(
Ja :-( drakk masse julebrus her i forje uke, og sto flammer ut av halsen min. Så gikk det 1 dag der jeg ikke drakk det, og da var det bare antydning til halsbrann. Så har ikke drukket det siden da, og har ikke trengt noe halsbrann medisin.Oh nooooooo!!!!!!! Er det mulig?!
Jeg er så sprø at jeg hadde prøvd.. sånn i tilfelle!Ja :-( drakk masse julebrus her i forje uke, og sto flammer ut av halsen min. Så gikk det 1 dag der jeg ikke drakk det, og da var det bare antydning til halsbrann. Så har ikke drukket det siden da, og har ikke trengt noe halsbrann medisin.
Har tenkt tanken, men har ikke huska å kjøpe ny den er sikkert dø den som står i kjøleskapetJeg er så sprø at jeg hadde prøvd.. sånn i tilfelle!
Trøøøøøøøtttt
Ligger under dyna nå, klarte ikke sitte oppe lenger Natta ♡Gå og legg deg <3
Ligger under dyna nå, klarte ikke sitte oppe lenger Natta ♡
Jeg har fire nystekte julebrød på benken ♡ Burde bakt vanlige brød også, men vet ikke om jeg gidder. ..Skulle endelig bake, så har jeg glemt å kjøpe mel...!
Sendte gubben på butikken så nå står julebrød til etterhevingJeg har fire nystekte julebrød på benken ♡ Burde bakt vanlige brød også, men vet ikke om jeg gidder. ..
Jeg gidder aldri å forheve, men det måtte til idag siden jeg holdt på å svime av når deigen var nesten ferdig.. Ble litt heving før siste melrest og litt heving før rosiner og en del heving etter rosiner mens jeg mota meg opp til å vaske benken og bake utSendte gubben på butikken så nå står julebrød til etterheving