Ja,jo den siste uka så har jeg eller melinda våknet kl 6-6.30 uansett idag sov hun til 6.45 så dro i bhg"Just in case"..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,jo den siste uka så har jeg eller melinda våknet kl 6-6.30 uansett idag sov hun til 6.45 så dro i bhg"Just in case"..
Jeg syns det men det er fordi jeg syns det er altfor tidlig når vi bare er i november. Men er opp til hver enkelt. Jeg er vant til lille julaftenSiden vi ikke er hjemme i jula, så har vi kjøpt et lite juletre som skal stå i stua er det galt og ville sette det opp nå??
Hvem hadde bursdag ?
Jeg er nok litt sprø, men i morges vekte jeg AM og sendte henne i barnehagen for å få dagen for meg selv.. svigermor tar henne med 7:15 om jeg har henne klar, og jeg synes det er fantastisk å slippe å dra selv.. har et helvete med bekkenet nå, men med både fysioterapi og akupunktur håper jeg det ihvertfall ikke skal bli verre fremoverJa,jo den siste uka så har jeg eller melinda våknet kl 6-6.30 uansett idag sov hun til 6.45 så dro i bhg
Ville gjort det samme! Barnehage/SFO var og er redninga for gravide/nybakte mødreJeg er nok litt sprø, men i morges vekte jeg AM og sendte henne i barnehagen for å få dagen for meg selv.. svigermor tar henne med 7:15 om jeg har henne klar, og jeg synes det er fantastisk å slippe å dra selv.. har et helvete med bekkenet nå, men med både fysioterapi og akupunktur håper jeg det ihvertfall ikke skal bli verre fremover
Ble en kort dag i bhg, de ringte og hun hadde spydd ut vogna.Jeg er nok litt sprø, men i morges vekte jeg AM og sendte henne i barnehagen for å få dagen for meg selv.. svigermor tar henne med 7:15 om jeg har henne klar, og jeg synes det er fantastisk å slippe å dra selv.. har et helvete med bekkenet nå, men med både fysioterapi og akupunktur håper jeg det ihvertfall ikke skal bli verre fremover
Men nå er det jo snart 1 søndag i advent er også vandt til lille julaften, men vi er aldri hjemme i jula, så får aldri pynta her hjemme. :-/Jeg syns det men det er fordi jeg syns det er altfor tidlig når vi bare er i november. Men er opp til hver enkelt. Jeg er vant til lille julaften
Jeg ville pynta jeg!Men nå er det jo snart 1 søndag i advent er også vandt til lille julaften, men vi er aldri hjemme i jula, så får aldri pynta her hjemme. :-/
Godt at jeg ikke er aleneVille gjort det samme! Barnehage/SFO var og er redninga for gravide/nybakte mødre
Blæ :-( Hvordan er formen hennes nå da? Ja vi har jo betalt, det er jo et godt argument! Jeg trenger rett og slett litt tid til å lade opp, særlig etter helg..Ble en kort dag i bhg, de ringte og hun hadde spydd ut vogna.
Men gjør det samme, sender i bhg for å få dagen alene
Også betaler man jo for plassen, så bare tull og ikke bruke den
Spydd 1 gang etter at hun kom hjem. Men spiser litt og drikker litt, så går bedreGodt at jeg ikke er alene
Blæ :-( Hvordan er formen hennes nå da? Ja vi har jo betalt, det er jo et godt argument! Jeg trenger rett og slett litt tid til å lade opp, særlig etter helg..
Vi får krysse fingre God bedring! Og håper at dere andre slipper unnaSpydd 1 gang etter at hun kom hjem. Men spiser litt og drikker litt, så går bedre
Håper hun er frisk til neste barnehagedag, er ikke før torsdag, så til da er hun nok frisk
Er jo lov å håpe, har bare gått å ventet på at den skal komme.. Søster og familien begynte i forje uke på onsdag, og idag er siste ungen ferdig å spy og frisk. Og vi har jo alle sammen vært der og hjulpet de og flytte i helgen.Vi får krysse fingre God bedring! Og håper at dere andre slipper unna
Ah.. huff.. Ja det er sykt smittsomt :-(Er jo lov å håpe, har bare gått å ventet på at den skal komme.. Søster og familien begynte i forje uke på onsdag, og idag er siste ungen ferdig å spy og frisk. Og vi har jo alle sammen vært der og hjulpet de og flytte i helgen.
Innom. Regner noe grønnjævlig. All snyen er borte. Hvordan går det på østlandet. Så det var glatte veier det nede i dag?
Kaos på veiene her.. Det var så mye ulykker på vei hjem fra jobb at jeg ikke rakk barnehagen før den stengte..Her var det kaos på fortauene, men stort sett ok på veiene så vidt jeg vet Holdt på å falle to ganger på vei til jobb...
Kaos på veiene her.. Det var så mye ulykker på vei hjem fra jobb at jeg ikke rakk barnehagen før den stengte..
Vil ha snøen tilbake.. ble så vått og mørkt og kjipt!Innom. Regner noe grønnjævlig. All snyen er borte. Hvordan går det på østlandet. Så det var glatte veier det nede i dag?
Huff da :-( ♡Trodde M var ferdig å spy, ikke spydd siden i morges. Men under kvelds sa hun at hun var syk, og like etterpå kom alt opp....