Hvis du titter innom her så..........

Siden vi ikke er hjemme i jula, så har vi kjøpt et lite juletre som skal stå i stua :-) er det galt og ville sette det opp nå??

Siden vi ikke er hjemme i jula, så har vi kjøpt et lite juletre som skal stå i stua :-) er det galt og ville sette det opp nå??
Jeg syns det :p men det er fordi jeg syns det er altfor tidlig når vi bare er i november. Men er opp til hver enkelt. Jeg er vant til lille julaften :)

Ja,jo :-P den siste uka så har jeg eller melinda våknet kl 6-6.30 uansett :-P idag sov hun til 6.45 :-P så dro i bhg :-)
Jeg er nok litt sprø, men i morges vekte jeg AM og sendte henne i barnehagen for å få dagen for meg selv.. :P svigermor tar henne med 7:15 om jeg har henne klar, og jeg synes det er fantastisk å slippe å dra selv.. har et helvete med bekkenet nå, men med både fysioterapi og akupunktur håper jeg det ihvertfall ikke skal bli verre fremover :-)

Jeg er nok litt sprø, men i morges vekte jeg AM og sendte henne i barnehagen for å få dagen for meg selv.. :P svigermor tar henne med 7:15 om jeg har henne klar, og jeg synes det er fantastisk å slippe å dra selv.. har et helvete med bekkenet nå, men med både fysioterapi og akupunktur håper jeg det ihvertfall ikke skal bli verre fremover :-)
Ville gjort det samme! Barnehage/SFO var og er redninga for gravide/nybakte mødre ;)

Ble en kort dag i bhg, de ringte og hun hadde spydd ut vogna.

Men gjør det samme, sender i bhg for å få dagen alene :-P
Også betaler man jo for plassen, så bare tull og ikke bruke den :-P

Jeg syns det :p men det er fordi jeg syns det er altfor tidlig når vi bare er i november. Men er opp til hver enkelt. Jeg er vant til lille julaften :)
Men nå er det jo snart 1 søndag i advent :-P er også vandt til lille julaften, men vi er aldri hjemme i jula, så får aldri pynta her hjemme. :-/

Ville gjort det samme! Barnehage/SFO var og er redninga for gravide/nybakte mødre ;)
Godt at jeg ikke er alene :-)
Ble en kort dag i bhg, de ringte og hun hadde spydd ut vogna.

Men gjør det samme, sender i bhg for å få dagen alene :-P
Også betaler man jo for plassen, så bare tull og ikke bruke den :-P
Blæ :-( Hvordan er formen hennes nå da? Ja vi har jo betalt, det er jo et godt argument! :-) Jeg trenger rett og slett litt tid til å lade opp, særlig etter helg.. :P

Godt at jeg ikke er alene :-)

Blæ :-( Hvordan er formen hennes nå da? Ja vi har jo betalt, det er jo et godt argument! :-) Jeg trenger rett og slett litt tid til å lade opp, særlig etter helg.. :P
Spydd 1 gang etter at hun kom hjem. Men spiser litt og drikker litt, så går bedre :-)
Håper hun er frisk til neste barnehagedag, er ikke før torsdag, så til da er hun nok frisk :-)

Vi får krysse fingre :-) God bedring! Og håper at dere andre slipper unna :-)
Er jo lov å håpe, har bare gått å ventet på at den skal komme.. Søster og familien begynte i forje uke på onsdag, og idag er siste ungen ferdig å spy og frisk. Og vi har jo alle sammen vært der og hjulpet de og flytte i helgen.

Innom. Regner noe grønnjævlig. All snyen er borte. Hvordan går det på østlandet. Så det var glatte veier det nede i dag?

Innom. Regner noe grønnjævlig. All snyen er borte. Hvordan går det på østlandet. Så det var glatte veier det nede i dag?

Her var det kaos på fortauene, men stort sett ok på veiene så vidt jeg vet :) Holdt på å falle to ganger på vei til jobb...

Trodde M var ferdig å spy, ikke spydd siden i morges. Men under kvelds sa hun at hun var syk, og like etterpå kom alt opp....

Back
Topp