Hvis du titter innom her så..........

Oi, det var kjipt. Regner med det gjør noe med samfunnet når 400 mister jobben.. Mange ringvirkninger :(
Ja, det er mange bedrifter rundt om i kommunen som blir direkte berørt, så kan fort bli enda flere som mister jobben. De sa på nyhetene i går, at de 400 her kunne tilsvare ca 40.000 som mistet jobben samtidig i Oslo.
Merker folk er veldig deprimert og sur på Facebook da, men det er forståelig.

Hurra - for garasje :) Jeg har en app på mobilen som starter opp "noe" i bilen sånn at den blir varm med en gang. Lenge leve oss latmakker :o Har forresten diesel.
Defa warm up kit <3 det har jeg også lyst på, men det er dyrt å få på eldre biler :|

Hurra - for garasje :) Jeg har en app på mobilen som starter opp "noe" i bilen sånn at den blir varm med en gang. Lenge leve oss latmakker :o Har forresten diesel.
Oooh, det vil jeg også ha.. Både garasje og sånn varmegreie.. :-) Kan egentlig bruke svigerfar sin garasje, men der oppbevares de gamle vinduene vi bytta ut i høst.. :P

Lille frø i magen ligger alt for høyt opp nå! Føles nesten ut som jeg kan spy han ut.

Ikke barnehage idag, så da våkner vi klokka 6... Men, snuppa kilte pappaen under føttene før vi gikk ned, så det berga dagen :-P

Back
Topp