Hvis du titter innom her så..........

Hvitt eller svart er vel safe?? Haha.. Hilsen hun som ikke har gardiner i stua..!
Aner ikke :-)
Liker at du skriver "shoppingsenter" :) :) Fant du noe å shoppe?
Er et årlig arrangement i en idrettshall :-) Det kommer bedrifter fra området rundt her, f.eks lødingen, og så har de "butikk" der :-) Jeg fant NADA. Kjøpte fløtekarameller og vårruller.. Hadde et håp om julegaver, men utvalget var elendig :-)
Det gjør tørketrommelen for meg. Steamet alle gardinene og hengte de rett opp. Mamma så det ikke så da er det mer enn godkjent. Elsker den tørkeren :)
Jeg skal ha tørketrommel når jeg får nytt vaskerom ♡

Klarte ikke å ligge i senga mer, alt for vondt i hode. Å tett i nesen!

Det gjorde jeg også idag, det er så utrolig kjipt å sette seg i iskald bil og bli frostskadd av rattet... :P
Jeg måtte kjøpe "ny" bil så den ble varm av å stå å bakke :-P
Kjedelig med diesel biler (værtfall den vi har) de blir ikke varm :-P

Aner ikke :-)

Er et årlig arrangement i en idrettshall :-) Det kommer bedrifter fra området rundt her, f.eks lødingen, og så har de "butikk" der :-) Jeg fant NADA. Kjøpte fløtekarameller og vårruller.. Hadde et håp om julegaver, men utvalget var elendig :-)

Jeg skal ha tørketrommel når jeg får nytt vaskerom ♡
Kan ikke tenke meg til at di har så mye butikker i Lødingen?!? Men jeg har bare vært det en gang med båt. Drar liksom ikke dit med mindre man skal noe helt spesielt. Eller tar jeg feil? Beklager om det er noen fra Lødingen her. Er nå kjekt at di steller i stand noe uansett. Jeg har vært på 3 julemesser allerede. I idrettshall, samfunnshus og bygdehus. Kaffe og kake har de alltid :)

Kan ikke tenke meg til at di har så mye butikker i Lødingen?!? Men jeg har bare vært det en gang med båt. Drar liksom ikke dit med mindre man skal noe helt spesielt. Eller tar jeg feil? Beklager om det er noen fra Lødingen her. Er nå kjekt at di steller i stand noe uansett. Jeg har vært på 3 julemesser allerede. I idrettshall, samfunnshus og bygdehus. Kaffe og kake har de alltid :)
Sportsbutikk og bokhandel ihvertfall, men i år var bare sportsbutikken på blankbygda, og jeg hadde mest lyst til å se hva bokhandelen hadde :-) Vet de har både pol og apotek der også, og en pizzarestaurant med helt grei pizza :-) Ellers aner jeg ikke da jeg egentlig ikke har vært der annet enn innom fergekaia :P

Innom etter middagen. Første måltid i dag. Det smakte himmelsk! Andre dag på rad jeg ikke har hatt tid til å spise på jobb og det merkes på både hode og kroppen:p

Last edited:
Har startet på julebaksten idag :-) Har begynt å bli kjent med ei som har termin i neste uke, og vi fant ut at siden vi begge uansett bare går hjemme så kunne vi jo gjøre noe sammen idag, så da bakte vi to sorter :-)

Da var det et faktum. Jobben jeg hadde når jeg ble gravid nå, er konkurs. :-( det suger! Nesten 400 stk står nå uten jobb. Ikke får de lønn heller denne mnd :-/

Da var det et faktum. Jobben jeg hadde når jeg ble gravid nå, er konkurs. :-( det suger! Nesten 400 stk står nå uten jobb. Ikke får de lønn heller denne mnd :-/
Oi, det var kjipt. Regner med det gjør noe med samfunnet når 400 mister jobben.. Mange ringvirkninger :(

Det gjorde jeg også idag, det er så utrolig kjipt å sette seg i iskald bil og bli frostskadd av rattet... :P
Jeg måtte kjøpe "ny" bil så den ble varm av å stå å bakke :-P
Kjedelig med diesel biler (værtfall den vi har) de blir ikke varm :-P
Hurra - for garasje :) Jeg har en app på mobilen som starter opp "noe" i bilen sånn at den blir varm med en gang. Lenge leve oss latmakker :o Har forresten diesel.

Back
Topp