Det gjør tørketrommelen for meg. Steamet alle gardinene og hengte de rett opp. Mamma så det ikke så da er det mer enn godkjent. Elsker den tørkerenInnom! Endelig fått opp gardiner på gjesterommet Hater stryking...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør tørketrommelen for meg. Steamet alle gardinene og hengte de rett opp. Mamma så det ikke så da er det mer enn godkjent. Elsker den tørkerenInnom! Endelig fått opp gardiner på gjesterommet Hater stryking...
Aner ikkeHvitt eller svart er vel safe?? Haha.. Hilsen hun som ikke har gardiner i stua..!
Er et årlig arrangement i en idrettshall Det kommer bedrifter fra området rundt her, f.eks lødingen, og så har de "butikk" der Jeg fant NADA. Kjøpte fløtekarameller og vårruller.. Hadde et håp om julegaver, men utvalget var elendigLiker at du skriver "shoppingsenter" Fant du noe å shoppe?
Jeg skal ha tørketrommel når jeg får nytt vaskerom ♡Det gjør tørketrommelen for meg. Steamet alle gardinene og hengte de rett opp. Mamma så det ikke så da er det mer enn godkjent. Elsker den tørkeren
Lang tur? Hihi, hvis du synes den var lang...hva synes ikke mannfolket ditt da?
Starta bilen en gooood stund før vi kjørte helt fri for is å varmHvem har lyst til å skrape bilen min?
Det gjorde jeg også idag, det er så utrolig kjipt å sette seg i iskald bil og bli frostskadd av rattet...Starta bilen en gooood stund før vi kjørte helt fri for is å varm
Jeg måtte kjøpe "ny" bil så den ble varm av å stå å bakkeDet gjorde jeg også idag, det er så utrolig kjipt å sette seg i iskald bil og bli frostskadd av rattet...
Min diesel ble varm og god, sikkert fordi jeg slo på alt av varme og lot den stå i en halvtime.....Jeg måtte kjøpe "ny" bil så den ble varm av å stå å bakke
Kjedelig med diesel biler (værtfall den vi har) de blir ikke varm
Vårs blir bare lunken så jeg har bensin bilMin diesel ble varm og god, sikkert fordi jeg slo på alt av varme og lot den stå i en halvtime.....
Kan ikke tenke meg til at di har så mye butikker i Lødingen?!? Men jeg har bare vært det en gang med båt. Drar liksom ikke dit med mindre man skal noe helt spesielt. Eller tar jeg feil? Beklager om det er noen fra Lødingen her. Er nå kjekt at di steller i stand noe uansett. Jeg har vært på 3 julemesser allerede. I idrettshall, samfunnshus og bygdehus. Kaffe og kake har de alltidAner ikke
Er et årlig arrangement i en idrettshall Det kommer bedrifter fra området rundt her, f.eks lødingen, og så har de "butikk" der Jeg fant NADA. Kjøpte fløtekarameller og vårruller.. Hadde et håp om julegaver, men utvalget var elendig
Jeg skal ha tørketrommel når jeg får nytt vaskerom ♡
Sportsbutikk og bokhandel ihvertfall, men i år var bare sportsbutikken på blankbygda, og jeg hadde mest lyst til å se hva bokhandelen hadde Vet de har både pol og apotek der også, og en pizzarestaurant med helt grei pizza Ellers aner jeg ikke da jeg egentlig ikke har vært der annet enn innom fergekaiaKan ikke tenke meg til at di har så mye butikker i Lødingen?!? Men jeg har bare vært det en gang med båt. Drar liksom ikke dit med mindre man skal noe helt spesielt. Eller tar jeg feil? Beklager om det er noen fra Lødingen her. Er nå kjekt at di steller i stand noe uansett. Jeg har vært på 3 julemesser allerede. I idrettshall, samfunnshus og bygdehus. Kaffe og kake har de alltid
Oi, det var kjipt. Regner med det gjør noe med samfunnet når 400 mister jobben.. Mange ringvirkningerDa var det et faktum. Jobben jeg hadde når jeg ble gravid nå, er konkurs. :-( det suger! Nesten 400 stk står nå uten jobb. Ikke får de lønn heller denne mnd :-/
Det gjorde jeg også idag, det er så utrolig kjipt å sette seg i iskald bil og bli frostskadd av rattet...
Hurra - for garasje Jeg har en app på mobilen som starter opp "noe" i bilen sånn at den blir varm med en gang. Lenge leve oss latmakker Har forresten diesel.Jeg måtte kjøpe "ny" bil så den ble varm av å stå å bakke
Kjedelig med diesel biler (værtfall den vi har) de blir ikke varm