Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vel ikke ta vaksinen hvis du har blitt syk/er syk..For seint å ta influensa vaksine når man kjenner at influensa er på Tur? Har ikke tid eller energi til p bli syk nå, å kjenner at det kommer, kraftig er den å.
Jordmor sa på første kontroll hos henne at jeg burde ta den, da var jeg syk. Er enda ikke blitt frisk, nesten 2 mnd siden, og nå kjenner jeg at det er på tur å komme tilbake,sterkere.Får vel ikke ta vaksinen hvis du har blitt syk/er syk..
Hm.. Her får man ikke ta den når man er sjuk ihvertfall, men kan kanskje variere fra sted til sted? Ville spurt helsesøsterJordmor sa på første kontroll hos henne at jeg burde ta den, da var jeg syk. Er enda ikke blitt frisk, nesten 2 mnd siden, og nå kjenner jeg at det er på tur å komme tilbake,sterkere.
Aner ikke jeg.. Vil bare ikke bli mer syk, får jo aldri energien tilbake.Hm.. Her får man ikke ta den når man er sjuk ihvertfall, men kan kanskje variere fra sted til sted? Ville spurt helsesøster
Hvem hadde bursdag ?Innom fra bursdagsfeiring!
"Just in case"..Tenker at det er mye vits med vekkerklokke når man våkner 1 time før den skal ringe.