Hvis du titter innom her så..........

For seint å ta influensa vaksine når man kjenner at influensa er på Tur? Har ikke tid eller energi til p bli syk nå, å kjenner at det kommer, kraftig er den å.

Innom :) Helg før jeg begynner på en bra uke på jobb med bare dagvakter :) Usannsynlig mye som venter på å gjøres, men det får bare være :)

For seint å ta influensa vaksine når man kjenner at influensa er på Tur? Har ikke tid eller energi til p bli syk nå, å kjenner at det kommer, kraftig er den å.
Får vel ikke ta vaksinen hvis du har blitt syk/er syk..

Får vel ikke ta vaksinen hvis du har blitt syk/er syk..
Jordmor sa på første kontroll hos henne at jeg burde ta den, da var jeg syk. Er enda ikke blitt frisk, nesten 2 mnd siden, og nå kjenner jeg at det er på tur å komme tilbake,sterkere.

Jordmor sa på første kontroll hos henne at jeg burde ta den, da var jeg syk. Er enda ikke blitt frisk, nesten 2 mnd siden, og nå kjenner jeg at det er på tur å komme tilbake,sterkere.
Hm.. Her får man ikke ta den når man er sjuk ihvertfall, men kan kanskje variere fra sted til sted? Ville spurt helsesøster :-)

Fyrer i ovnen og ser gamle Donaldfilmer med AM ♡ Svigerfar var nettopp innom og tømte aske fra ovnen vår så jeg slipper å tenke på det :-)

Farmen så i seng. Vekkerklokke står på å ringe i morgen, men om snuppa ikke våkner av det, så blir det seint i barnehage for henne. Sliten liten jente, og mor...

Tenker at det er mye vits med vekkerklokke når man våkner 1 time før den skal ringe.

Back
Topp