Ja.. Har liggi på 60 timer i uken di 3 siste ukene.. Har sagt opp et par oppdrag som assistent nå,så da satser jeg på at det hjelper på litt etter nyttår..Deilig..!
Jobber du fortsatt like mye?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. Har liggi på 60 timer i uken di 3 siste ukene.. Har sagt opp et par oppdrag som assistent nå,så da satser jeg på at det hjelper på litt etter nyttår..Deilig..!
Jobber du fortsatt like mye?
Du har vel ligget på det mer enn tre uker? Syntes du sa det for noen uker siden også..? Hatt opphold og begynt igjen? Eller begynner jeg bare bli gammel og senil..? Hihi. Ikke jobb deg i hjel iallfall.Ja.. Har liggi på 60 timer i uken di 3 siste ukene.. Har sagt opp et par oppdrag som assistent nå,så da satser jeg på at det hjelper på litt etter nyttår..
Heng de opp fuktige, så trenger du ikke strykeInnom! Endelig fått opp gardiner på gjesterommet Hater stryking...
Skulle så gjerne ha gjort det, men gardinbrettene fra 70tallet tåler det ikke..Heng de opp fuktige, så trenger du ikke stryke
Da hadde jeg kjøpt nye gardinbrett. noen ting tuller man ikke med.Skulle så gjerne ha gjort det, men gardinbrettene fra 70tallet tåler det ikke..
Kan nok hende det er mer enn tre uker da jeg tenker meg om ja.. ukene og dagene går litt i ett for meg.. neida,jeg skal sakte men sikkert slutte i assistent jobben..Du har vel ligget på det mer enn tre uker? Syntes du sa det for noen uker siden også..? Hatt opphold og begynt igjen? Eller begynner jeg bare bli gammel og senil..? Hihi. Ikke jobb deg i hjel iallfall.
Hehe, det gjør det her også.. Bare trodde ikke jeg hadde "snakket" med deg på en liten stund. Hehe.Kan nok hende det er mer enn tre uker da jeg tenker meg om ja.. ukene og dagene går litt i ett for meg.. neida,jeg skal sakte men sikkert slutte i assistent jobben..
Jo,jeg gikk hjemme fram til mai.. Jeg startet jo litt forsiktig med 80% jobb som assistent,men i den nye jobben nå så har det blitt litt mer enn hva jeg forventet.. Men det er så givende å være der,så klarer ikke helt å begrense meg..Hehe, det gjør det her også.. Bare trodde ikke jeg hadde "snakket" med deg på en liten stund. Hehe.
Men det var jo litt av en overgang også.. Gikk ikke du hjemme?
Bruker ikke penger på noe sånt før huset er renovertDa hadde jeg kjøpt nye gardinbrett. noen ting tuller man ikke med.
De kan du jo ta ned igjen og opp igjen..Bruker ikke penger på noe sånt før huset er renovert
Hehe, kjekt når det er slikt på jobb da.Jo,jeg gikk hjemme fram til mai.. Jeg startet jo litt forsiktig med 80% jobb som assistent,men i den nye jobben nå så har det blitt litt mer enn hva jeg forventet.. Men det er så givende å være der,så klarer ikke helt å begrense meg..
Takk!God tur!
Takk!God tur kakemonster
Takk! Vært en koselig, men veldig lang tur! Glad for å være hjemme igjen <3God tur, og kooooooos deg!!! ♡
Takk! Nei, gutta og mamma og pappa også! Faders lang tur, men vært koselig ogsåGod tur! Kos deg masse!! Bare deg?
Aaaaner jo ikke hvordan jeg vil ha huset når det en gang blir ferdig Har ikke lyst til å bruke penger på samme ting to ganger, og gidder ikke bruke energi på å finne noe nå uansettDe kan du jo ta ned igjen og opp igjen..
Nå har jeg begynt i rusomsorgen..Hehe, kjekt når det er slikt på jobb da.
Hva jobber du med igjen? Beklager gullfisken...
Ja, er jo ofte slik det er. Jo mer utfordrende jo mer spennende. Men desto mer viktig at du ikke sliter deg ut. For det første er det yrke det er lett å slite seg ut i, og for det er andre er det ett yrke det er viktig med uthvilte engasjerte ansatte.Nå har jeg begynt i rusomsorgen..
Vi er en type "mellom" landing før videre behandling.. Det er skikkelig utfordrende,men desto mer spennende..
Hvitt eller svart er vel safe?? Haha.. Hilsen hun som ikke har gardiner i stua..!Aaaaner jo ikke hvordan jeg vil ha huset når det en gang blir ferdig Har ikke lyst til å bruke penger på samme ting to ganger, og gidder ikke bruke energi på å finne noe nå uansett
Takk!
Takk!
Takk! Vært en koselig, men veldig lang tur! Glad for å være hjemme igjen <3
Takk! Nei, gutta og mamma og pappa også! Faders lang tur, men vært koselig også
Liker at du skriver "shoppingsenter" Fant du noe å shoppe?Blæ.. jeg sov greit i natt, men våkna tidlig.. så har vi vært på "shoppingsenter" sammen med et vennepar som vi etterpå tok med oss hjem og lagde middag til, så dagen har gått i ett og jeg er sliiiiiten Var VELDIG godt å være sosial altså, men tok nok litt hardt i