Hvis du titter innom her så..........

Innom! Endelig fått opp gardiner på gjesterommet :-) Hater stryking...

Ja.. Har liggi på 60 timer i uken di 3 siste ukene.. Har sagt opp et par oppdrag som assistent nå,så da satser jeg på at det hjelper på litt etter nyttår.. :)
Du har vel ligget på det mer enn tre uker? Syntes du sa det for noen uker siden også..? Hatt opphold og begynt igjen? Eller begynner jeg bare bli gammel og senil..? Hihi. Ikke jobb deg i hjel iallfall. ;)

Innom. Vært borte hjemmefra siden kl 10 i formiddag, så var godt å komme hjem. I morgen er det bhg på snuppa og jeg skal dra i huset til søster å male mens de er på jobb.

Du har vel ligget på det mer enn tre uker? Syntes du sa det for noen uker siden også..? Hatt opphold og begynt igjen? Eller begynner jeg bare bli gammel og senil..? Hihi. Ikke jobb deg i hjel iallfall. ;)
Kan nok hende det er mer enn tre uker da jeg tenker meg om ja.. :) ukene og dagene går litt i ett for meg.. :) neida,jeg skal sakte men sikkert slutte i assistent jobben.. :)

Kan nok hende det er mer enn tre uker da jeg tenker meg om ja.. :) ukene og dagene går litt i ett for meg.. :) neida,jeg skal sakte men sikkert slutte i assistent jobben.. :)
Hehe, det gjør det her også.. Bare trodde ikke jeg hadde "snakket" med deg på en liten stund. Hehe.

Men det var jo litt av en overgang også.. Gikk ikke du hjemme?

Hehe, det gjør det her også.. Bare trodde ikke jeg hadde "snakket" med deg på en liten stund. Hehe.

Men det var jo litt av en overgang også.. Gikk ikke du hjemme?
Jo,jeg gikk hjemme fram til mai.. Jeg startet jo litt forsiktig med 80% jobb som assistent,men i den nye jobben nå så har det blitt litt mer enn hva jeg forventet.. Men det er så givende å være der,så klarer ikke helt å begrense meg.. :)

Jo,jeg gikk hjemme fram til mai.. Jeg startet jo litt forsiktig med 80% jobb som assistent,men i den nye jobben nå så har det blitt litt mer enn hva jeg forventet.. Men det er så givende å være der,så klarer ikke helt å begrense meg.. :)
Hehe, kjekt når det er slikt på jobb da.

Hva jobber du med igjen? Beklager gullfisken... ;)

Nå har jeg begynt i rusomsorgen.. :)
Vi er en type "mellom" landing før videre behandling.. Det er skikkelig utfordrende,men desto mer spennende.. :)
Ja, er jo ofte slik det er. Jo mer utfordrende jo mer spennende. Men desto mer viktig at du ikke sliter deg ut. For det første er det yrke det er lett å slite seg ut i, og for det er andre er det ett yrke det er viktig med uthvilte engasjerte ansatte. ;)

Aaaaner jo ikke hvordan jeg vil ha huset når det en gang blir ferdig :P Har ikke lyst til å bruke penger på samme ting to ganger, og gidder ikke bruke energi på å finne noe nå uansett :-)
Hvitt eller svart er vel safe?? Haha.. Hilsen hun som ikke har gardiner i stua..!

Takk!

Takk!

Takk! Vært en koselig, men veldig lang tur! Glad for å være hjemme igjen <3

Takk! Nei, gutta og mamma og pappa også! Faders lang tur, men vært koselig også :) :)

Lang tur? Hihi, hvis du synes den var lang...hva synes ikke mannfolket ditt da? ;)

Blæ.. jeg sov greit i natt, men våkna tidlig.. så har vi vært på "shoppingsenter" sammen med et vennepar som vi etterpå tok med oss hjem og lagde middag til, så dagen har gått i ett og jeg er sliiiiiten :-) Var VELDIG godt å være sosial altså, men tok nok litt hardt i :-)
Liker at du skriver "shoppingsenter" :) :) Fant du noe å shoppe?

Back
Topp