Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er lovSynes han er så teit![]()
Gjør vel detJa, virker sånnjeg elsker det
Satser på at han skjønner det etterhvert
går fint hvis han snur seg sakte, men er ikke alltid han gjør det
![]()
Jamorsomt !
Sent from my iPad using BV Forum
Snart her og, bare henge opp en maskin med klør først- sambo ikke hjemme . God nattNå skal jeg rydde oppvaskmaskina og komme meg i seng![]()
Snart her og, bare henge opp en maskin med klør først- sambo ikke hjemme . God natt
Sent from my iPad using BV Forum
Alle tabeller gjør vel det, men man får forskjellig tabell ut fra hvor mye man forventer å tjene. Jeg har bevisst utelatt gjeldsrenter, f.eks., og dermed fått igjen mye hvert årSkulle det det? Da min tabell går etter hvor mye man tjener i mnd. Mindre penger mindre å betale i skatt. Og ikke noe igjen, sikkert.
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi er innlagt på sykehuset. Tatt en haug med prøver. Fått adrenalin og saltvanninnhalasjoner. Betapred (?) Medisin. Spydd ned hele meg, og en gang på gulvet. Tydelig mye slim som kom opp. Han er helt utslitt, men reagerer skikkelog på medisiner nå , altså helt hyper i "sovende" tilstand. Hauuujeg er så trøtt. Men glad for å være her. Løsna mye i bringa enn så lenge. Nå vil jeg bare sove. Utslitt jeg også. . Men lille har absolutt ikke tenkt å roe seg. Skrivende stund står han å klapper meg på hode (jeg ligger i senga)
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sover nå heldigvis!Godt han er ved godt mot! Selv om man er dausliten ;-) Håper han roer seg etterhvert så dere får sove litt! Og masse god bedring til fine lillegutt![]()
Så "bra" dere ble innlagt da! Masse god bedring og god natt.Vi er innlagt på sykehuset. Tatt en haug med prøver. Fått adrenalin og saltvanninnhalasjoner. Betapred (?) Medisin. Spydd ned hele meg, og en gang på gulvet. Tydelig mye slim som kom opp. Han er helt utslitt, men reagerer skikkelog på medisiner nå , altså helt hyper i "sovende" tilstand. Hauuujeg er så trøtt. Men glad for å være her. Løsna mye i bringa enn så lenge. Nå vil jeg bare sove. Utslitt jeg også. . Men lille har absolutt ikke tenkt å roe seg. Skrivende stund står han å klapper meg på hode (jeg ligger i senga)
Amminger så trøtt!
Noen av deres som har en bamse som de sover med? Hun skal stryke å kose sånn med ansiktet og håret mitt. Liker det ikke.prøver å gi hu en liten kosekanin men vil ikke ha..
Sent from my iPhone using BV Forum
Bra de prøver å gjøre det bedre for han! Håper dere får noen timer på øyet!Vi er innlagt på sykehuset. Tatt en haug med prøver. Fått adrenalin og saltvanninnhalasjoner. Betapred (?) Medisin. Spydd ned hele meg, og en gang på gulvet. Tydelig mye slim som kom opp. Han er helt utslitt, men reagerer skikkelog på medisiner nå , altså helt hyper i "sovende" tilstand. Hauuujeg er så trøtt. Men glad for å være her. Løsna mye i bringa enn så lenge. Nå vil jeg bare sove. Utslitt jeg også. . Men lille har absolutt ikke tenkt å roe seg. Skrivende stund står han å klapper meg på hode (jeg ligger i senga)