Hvis du titter innom her så..........

Det kan være litt vanskelig og finne ut av, men når man blir delvis lam i ansiktet så er det jo normalt å bli sendt til sjekk på sykehus.
Pappa fikk i fjord sånn tics (mamma kalte det for det) vet ikke helt hva det var men de mistenkte slag, så han ble sendt (med engang) med ambulansen til sykehus 2 timer unna, ambulansen brukte 1 time og 15 min.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
Jeg også trodde det skulle vært sjekka litt mer enn å bare skrive ut piller.. Han var i en arbeidsulykke for noen år siden,da ble hodet hans klemt mellom en to tonns trommel og veggen.. Så han ble operert i hodet da,kan kanskje være noe i forbindelse med det også..

Jeg også trodde det skulle vært sjekka litt mer enn å bare skrive ut piller.. Han var i en arbeidsulykke for noen år siden,da ble hodet hans klemt mellom en to tonns trommel og veggen.. Så han ble operert i hodet da,kan kanskje være noe i forbindelse med det også..

Stå på ditt og følg magefølelsen! Hvis du føler det er noe galt og får "bekreftet" dette når du ser han etterpå ville jeg ringt 113... Jeg fikk kjeft av en ambulansesjåfør en gang fordi jeg ikke hadde ringt dem når jeg trodde jeg kanskje hadde fått slag, for legevakta og fastleger er visst ubrukelige...

Pappa'n min ringte på onsdag,og sa han var sykemeldt pga en betennelse i kroppen. Han var helt utslått,det brant i nakken og han var Hoven i ansiktet.. Da jeg møtte han i går,så var han tydelig skeiv i ansiktet.. Han prata jo greit,men glemte noen ord innimellom.. Jeg fikk en ekkel følelse på at det kan være slag han har hatt jeg.. Kan man bli sånn av betennelse også,eller kan min følelse være riktig?

Mange eldre kan bli "glemsk" og forvirra med infeksjon i kroppen.

Men skjevhet og talevansker er typiske tegn på slag!

Kanskje han bør dra til legen igjen?

Ikke sant.. Han skulle komme hit etterpå,så skal jeg se han ann litt da.. Han er som menn flest,så han stoler jo blindt på legen.. I værste fall så får jeg bli med han ned til legen,trodde at om mann fikk slag så skulle man på sykehuset med en gang?

Viktig med rask behandling om det er slag!

Legevisitt over. Vi må bli her utover dagen for å observere effekten av inhalasjoner. Like greit syns jeg, Selvom jeg savner hjemme :) egentlig tacokceld med venninner hos meg ikveld ; p pyttpytt

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Legevisitt over. Vi må bli her utover dagen for å observere effekten av inhalasjoner. Like greit syns jeg, Selvom jeg savner hjemme :) egentlig tacokceld med venninner hos meg ikveld ; p pyttpytt

Trygt å være der så det var bra :) pytt pytt med taxokvelden ja , du får nok fantastisk lørdagsmat på sykehuset :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dere får ta tacokveld en annen dag:) godt de vil se det mer an!:)

Trygt å være der så det var bra :) pytt pytt med taxokvelden ja , du får nok fantastisk lørdagsmat på sykehuset :)

Grøt hver lørdag :( middag kl 13 :/

Barna går fremfor alt! Håper han har god effekt av medisiner, så slipper han å streve sånn med pusten ♡

Barna går fremfor alt! Håper han har god effekt av medisiner, så slipper han å streve sånn med pusten ♡
Jepp! Legen sa det at hvis han hadde vært sånn i går, som nå hadde han ikke trengt å vært her. Men så lenge man ser skikkelig indragninger på magen, er det et tegn på at de trenger pustehjelp. Og det var tydelig i går. Veldig glad jeg valgte å ringe, og ikke drøye! Barna fremfor alt! ♡♡ Deeen deilige godteposen jeg fikk sambo til å kjøpe i går som jeg ikke rakk å nyte får bare vente :D

Lillemor er dårlig i magen... x antall bleier i løpet av dagen som stinker noe helt forferdelig! !!! Så veit dere det liksom :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp