Hvis du titter innom her så..........

Får ratt reise på perm :) håpe bare ikke han blir ille ikveld . Men da er det bare å reise opp igjen hit! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Får ratt reise på perm :) håpe bare ikke han blir ille ikveld . Men da er det bare å reise opp igjen hit! :)

Deilig da. Håper dere slipper reise inn igjen. Men hadde jo vært kjekt med noen svar.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg også trodde det skulle vært sjekka litt mer enn å bare skrive ut piller.. Han var i en arbeidsulykke for noen år siden,da ble hodet hans klemt mellom en to tonns trommel og veggen.. Så han ble operert i hodet da,kan kanskje være noe i forbindelse med det også..

Hvordan går det?

Hvordan går det?
Jeg syntes at han var veldig redusert da han var her,han var kjempe sliten av å kjøre hit.. Det tar ca 20 min.. Jeg spurte om vi kunne reise på legevakta,evnt sykehuset for å høre men det ville han ikke.. Han er livredd for å bli lagt inn på sykehuset skjønner du.. Han dro hjem igjen å skulle sove litt,så skal jeg ringe han etterpå.. Jeg pratet med farmor,og hun skulle se om hu tok seg en tur oppom der hu også..

Skal opp til naboen i kveld. Jenter og vin! Gleder meg. :-) skal ihvertfall drikke et glass eller en øl. Ikke lange biten hjem om de trenger meg. :-)

Skal opp til naboen i kveld. Jenter og vin! Gleder meg. :-) skal ihvertfall drikke et glass eller en øl. Ikke lange biten hjem om de trenger meg. :-)

Da må du kose deg :-) Gøy bare å "stelle" seg og komme ut av huset litt :)

Jeg syntes at han var veldig redusert da han var her,han var kjempe sliten av å kjøre hit.. Det tar ca 20 min.. Jeg spurte om vi kunne reise på legevakta,evnt sykehuset for å høre men det ville han ikke.. Han er livredd for å bli lagt inn på sykehuset skjønner du.. Han dro hjem igjen å skulle sove litt,så skal jeg ringe han etterpå.. Jeg pratet med farmor,og hun skulle se om hu tok seg en tur oppom der hu også..
Kanskje bare ring 113? Tenker at om de syns det høres akutt ut så henter de ham, og om de ikke syns det så skjer det ikke noe verre enn at de kanskje sier at du må ringe legevakta for "småting" ? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kanskje bare ring 113? Tenker at om de syns det høres akutt ut så henter de ham, og om de ikke syns det så skjer det ikke noe verre enn at de kanskje sier at du må ringe legevakta for "småting" ? :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Enig med deg :-) Skjønner at han ikke vil, men noen ganger trenger mannfolka et lite/stort dytt i riktig retning...

Deilig da. Håper dere slipper reise inn igjen. Men hadde jo vært kjekt med noen svar.

Blitt tatt prøver. Tar noen dager. Ellers blir det jo kalt barneastma om vi havner inn i en episode til. Kommer til å kontakte fastlegen på mandag/ tirsdag uansett. Få evt henvisning til utredning på barnepoliklinkken eller noe. Skal ikke bli så ille tett av å kun ha virus/ være forkjøla. Men reiser uansett rett tilbake om han sliter med pusten ikveld. Får hvertfall noe for det da:)

Da må du kose deg :-) Gøy bare å "stelle" seg og komme ut av huset litt :)
Ja! Bare jeg rekker å "stelle" meg.. Får det er jo jeg som må stelle og legge barnet! Blæ, mannfolk!
Men sover snart. :)

Blitt tatt prøver. Tar noen dager. Ellers blir det jo kalt barneastma om vi havner inn i en episode til. Kommer til å kontakte fastlegen på mandag/ tirsdag uansett. Få evt henvisning til utredning på barnepoliklinkken eller noe. Skal ikke bli så ille tett av å kun ha virus/ være forkjøla. Men reiser uansett rett tilbake om han sliter med pusten ikveld. Får hvertfall noe for det da:)

Hvordan går det ?

Sent from my iPad using BV Forum

Overnattingsgjest her idag, lurer på når jeg får de i seng og når de står opp i morgen..tipper sent og tidlig, blir ofte sånn ja med to 5- åringer.

Fikk sove i hele 2 timer i ettermiddag :o :p sååå godt å sove :) å i morgen tidlig skal sambo ta melinda når hun våkner, så jeg kan sove enda mer :)
I kveld blir det rolig, nipper til et lite glass vin å spiser masse kjeks å ost :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Uff da :/

Leii .. glemte jo selvfølgelig å få direkte nr dit. Og må ringe før jeg kommer. Men legevakta må vel klare å sette meg over. . Er i samme bygg så.

Back
Topp